Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. februar 2005, 16:27

Jeg har bestilt nogle dele fra dem, men så har jeg fået et email fra dem hvor der står

Please accept our apologies for any delay in processing your order but due to Privacy Laws we have been unable to perform our usual address verification checks with your bank.

So that we may process this and subsequent orders I must request that you provide further documentary evidence of your address - such as a scan / fax or your credit card statement or a recent utility bill.

Hvad er det lige jeg skal sende til dem og er der andre der har prøvet det

2

mandag, 7. februar 2005, 16:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af neroes
Jeg har bestilt nogle dele fra dem, men så har jeg fået et email fra dem hvor der står

Please accept our apologies for any delay in processing your order but due to Privacy Laws we have been unable to perform our usual address verification checks with your bank.

So that we may process this and subsequent orders I must request that you provide further documentary evidence of your address - such as a scan / fax or your credit card statement or a recent utility bill.

Hvad er det lige jeg skal sende til dem og er der andre der har prøvet det

Et billede af dit visa :)

Havde samme problem og opgav dem p.g.a dette

3

mandag, 7. februar 2005, 16:34

Det var også det jeg troede, men der står bevis for ens adresse og der står ikke adresse på kortet

4

mandag, 7. februar 2005, 16:35

Citeret

Det var også det jeg troede, men der står bevis for ens adresse og der står ikke adresse på kortet

Bare fax dem billedet så er det nok tro mig

5

mandag, 7. februar 2005, 16:35

Det er alle der bor udenfor UK der skal opgive gyldigt ID før handel.

Det er noget alle skal igennem, ved køb hos overclockers.co.uk

Jeg tog et billede af mit sygesikringsbevis i sin tid. Det skulle vist være fint. Så sender du dem bare en mail.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

mandag, 7. februar 2005, 16:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Det er alle der bor udenfor UK der skal opgive gyldigt ID før handel.

Det er noget alle skal igennem, ved køb hos overclockers.co.uk

Jeg tog et billede af mit sygesikringsbevis i sin tid. Det skulle vist være fint. Så sender du dem bare en mail.

Ikke da helt smart at vise dem hele dit CPR nummer

7

mandag, 7. februar 2005, 16:40

Man kan ikke sende dem en email, så jeg skal sende en fax til dem, så skal jeg bare scanne mit sygesikrings kort ind og så sende dem en kopi

8

mandag, 7. februar 2005, 16:41

Citeret

Man kan ikke sende dem en email, så jeg skal sende en fax til dem, så skal jeg bare scanne mit sygesikrings kort ind og så sende dem en kopi

Blev som sagt selv træt af deres fis :D

HUSK at dække dine sidste 4 cifre i CPR nummeret.

9

mandag, 7. februar 2005, 16:44

Tak for den hurtige hjælp fra jer begge, prøver det lige og skriver tilbage når jeg får svar

10

mandag, 7. februar 2005, 16:45

Citeret

Tak for den hurtige hjælp fra jer begge, prøver det lige og skriver tilbage når jeg får svar

Du er velkommen :cheers:

11

mandag, 7. februar 2005, 19:03

Må man være så fræk og spørge hvad du har bestilit?

Noget med X :clap:

12

mandag, 7. februar 2005, 19:19

Ja det må du du godt.
DFI N-force 4 ultra.
Sapphire X800pro vivo

13

mandag, 7. februar 2005, 19:22

God blanding! :boxing:

Håber bare et DFI kort yder som de siger i Review'sne.

De roser det ret meget må man sige!

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

14

mandag, 7. februar 2005, 19:42

Ja det håber jeg også, kan lige skrive hvordan det kører når jeg får det, har ellers bestilt en 3200+ så det skal nok blive godt

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.