Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. februar 2005, 22:02

Med tele 2 får man et skille filter eller sådan noget. Derfra skal jeg sætte mine telefoner til. Men kan jeg så også trække mit net ned fra der? Så min computer kører på Kabel og andre på trådløst?

2

søndag, 6. februar 2005, 22:09

Følger der ikke en manual med ? Mener også de har en udemærket forklaring på deres hjemmeside.
Har Cybercity - så ved ik' så meget om Tele2 :rolleyes:

3

søndag, 6. februar 2005, 22:11

Tror jeg ikke du skal regne med. Jeg har ikke så meget viden om det, men ved ADSL er du jo i stand til at få de høje hastigheder, fordi tlf. og inet ikke kører over den samme kobber, eller hvordan man siger det. Hvorfor vil du også det?

4

søndag, 6. februar 2005, 22:13

Men jeg ville få en boks med stik hvor jeg skulle trække ud i mit modem eller noget. Skal jeg så købe en switch? Kabel løsningen skal kun bruges som løsning til lan. Hvis min ven ikke har Trådløst netværkskort.

5

søndag, 6. februar 2005, 22:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Med tele 2 får man et skille filter eller sådan noget. Derfra skal jeg sætte mine telefoner til. Men kan jeg så også trække mit net ned fra der? Så min computer kører på Kabel og andre på trådløst?

ikke direkte - det lille skillefilter SKAL forbindes til dit ADSL "modem" fra ADSL til ADSL- > her kan du så smide en trådløs router på, du kan så sætte din pcer på med kabel til den router og bruge resten trådløst.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

6

søndag, 6. februar 2005, 22:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men du skal jo også sætte dit modem i dit skillefilter ..

http://www.editorial.tele2.dk/?page=priv…specifikationer

Vælg ADSL udstyr under "Opsætning" ..

7

søndag, 6. februar 2005, 22:18

Jeg har ingen switch. Men mit spørgsmål er. KAN JEG få en person sluttet til nettet som ikke har trådløstnet. Hvis jeg ingen switch har.

8

søndag, 6. februar 2005, 22:27

Ja det kan du godt.. og kun een.. og med kabel fra ADSL modem til computeren.

Hvis du ikke har en router, switch eller HUB, så kan du kun få een maskine på. Med mindre du har flere netkort i din computer.

Det er vigtigt at du bruger de kabler der følger med i pakken. Den eneste du kan skifte ud, uden at risikere at smadre signalet, er LAN kablet der går fra ADSL modem til computeren. Det kan du så vidt jeg husker forlænge op til 100 meter.

9

søndag, 6. februar 2005, 22:34

Kan mit trådløst og kabel virke på samme tid?

10

søndag, 6. februar 2005, 22:36

Hvis du har en trådløs router med huller til stik, så er der ingen problemer i det.

11

søndag, 6. februar 2005, 22:37

Har jeg ikke.

12

søndag, 6. februar 2005, 22:39

Hvis du ikke har noget til at modtage dit trådløse signal, så kan du heller ikke sende noget.
Der er ikke noget der kan modtage trådløse signaler i dit ADSL modem, der skal en router til.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Falsk" (06.02.2005, 22:39)

13

søndag, 6. februar 2005, 22:47

Har Rouler - Men med Antenne. Et IN-put ingen out-put.

14

søndag, 6. februar 2005, 22:50

Okay.. så kan du sætte et normalt netkort til ledning i din egen maskine, og lade internet signalet gå fra routeren igennem dit trådløse signal til kammeratens via kabelet. Man skal vist slå noget internet deling til i indstillingerne for dit netkort.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Falsk" (06.02.2005, 22:51)

15

søndag, 6. februar 2005, 23:02

Sådan her

Undskyld mine syge skills :evil:

Er jeg sent oppe? :/ Skulle gerne se Super Bowl.

TRØDLØS :T

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (06.02.2005, 23:04)

16

mandag, 7. februar 2005, 09:04

Nice paint job ;)

Både det jo jo både Trødløs og med en Rouler.... hmm...

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.