Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. februar 2005, 15:58

Nu jeg har lige sat og rodet med min skærm. Der følger også et USB kabel med!

Hvad gør det kabel?

Er der nogle fordele ved at have det tilsluttet?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Houdini" (06.02.2005, 16:01)

2

søndag, 6. februar 2005, 16:14

Det gør at du kan justere skærmen ( position, size osv. ) via et progam der ligger på den cd der fulgte med skærmen, kan bare ikke lige huske hvad det hedder det program.

3

søndag, 6. februar 2005, 16:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Det gør at du kan justere skærmen ( position, size osv. ) via et progam der ligger på den cd der fulgte med skærmen, kan bare ikke lige huske hvad det hedder det program.

Oki, og det er den eneste funktion?

4

søndag, 6. februar 2005, 16:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houdini

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

Oki, og det er den eneste funktion?

Skulle jeg mene, jeg ved hvertfald ikke af mere.

5

mandag, 7. februar 2005, 08:32

har aldrig selv brugt det, men man skulle kunne gemme forskelige profiler af sine instillinger, så man kan loade dem alt efter hvad man nu skal bruge.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.