Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 5. februar 2005, 23:23

hey skal have 2 stk 200gb sata diske skal det være maxtor / seagate / WD. de skal være så støjsvage som muligt, og så skal kvalien gerne være høj..

Mvh Mercie.dk

2

lørdag, 5. februar 2005, 23:26

Seagate helt klart

Har selv 2 stk, og jeg kan slet ikke høre dem...

4

lørdag, 5. februar 2005, 23:40

mercie det er ikke harddiskene der larmer men de vibrerer :D

selve harddisken siger intet men de vibrerer hvis du kan hænge dem op er Seagate klart at foretrække... hvis ikke du kan det så skal du tage WD

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

lørdag, 5. februar 2005, 23:41

mkay, holder mig også til seagate. dem køber jeg næsten aldtid. har nogle strips osv, det skal nok gå.

tja det bliver nok dem, med mindre der er nogen der har nogle gode forslag til en anden disk.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mr.Mercie" (05.02.2005, 23:42)

6

søndag, 6. februar 2005, 00:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
mercie det er ikke harddiskene der larmer men de vibrerer :D

selve harddisken siger intet men de vibrerer hvis du kan hænge dem op er Seagate klart at foretrække... hvis ikke du kan det så skal du tage WD

Min Seagate, den larmer eller den kan squ godt høres! Når jeg fx scroller ned med musen i IE nogle gange, kan jeg høre en ringen fra den. Nogle gange når den bliver presset lidt piver den også:)

Har en gammel 80Gb WD, har sku ikke rigtigt lagt mærke til larm fra den!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Houdini" (06.02.2005, 00:16)

7

søndag, 6. februar 2005, 09:41

Hvis du skal ha støjsvage diske, så skal du købe Samsung eller Hitachi.. De er både hurtige og så larmer de ikke meget!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

8

søndag, 6. februar 2005, 09:49

jeg har en 1x 200gb Maxtor.. den har jeg aldrig hørt..

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

9

søndag, 6. februar 2005, 10:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity
Hvis du skal ha støjsvage diske, så skal du købe Samsung eller Hitachi.. De er både hurtige og så larmer de ikke meget!

tja.. men de plejer ikke at ha den høje kvali, af hva så vidt jeg ved.

10

søndag, 6. februar 2005, 10:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie

Citeret

Hvordan kan du se på HDD om det er kvalitet? Vil da vove at påstå at Samsung og Hitachi laver bedre diske, end eks. Maxtor gør..

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

11

søndag, 6. februar 2005, 10:29

Citeret

Citeret

Citeret

Hvordan kan du se på HDD om det er kvalitet? Vil da vove at påstå at Samsung og Hitachi laver bedre diske, end eks. Maxtor gør..

fordi Hitachi generlt plejer at være noget lort

12

søndag, 6. februar 2005, 10:34

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

fordi Hitachi generlt plejer at være noget lort

Man kan sgu godt høre på dig at du INTET ved om harddiske..

Har haft en Samsung i over 5 år nu, der har ALDRIG været noget med den!

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

13

søndag, 6. februar 2005, 10:38

okay, jeg har haft 2 Hitachi diske, de er begge gået i stykker, den ene var 1 år gammel den anden var ca 1,5år gammel og den er også gået i stykker. men det var så også ide diske

14

søndag, 6. februar 2005, 11:28

jeg vil nu stadig vælge at sige det er Seagate der er det mest fornuftige at købe... Hitachi er blevet brugt i IBM maskiner i mange år så jeg kan heller ikke se problemer der i. Problemet er hvis man køber en Maxtor... De bliver sindsygt varme i de fleste tilfælde...

Citeret

oprindeligt indlæg af Houdini

Min Seagate, den larmer eller den kan squ godt høres! Når jeg fx scroller ned med musen i IE nogle gange, kan jeg høre en ringen fra den. Nogle gange når den bliver presset lidt piver den ogsåSmile

Det med at den larmer når du scroller er det ikke i headsettet. Det er da ikke mekanisk støj

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

15

søndag, 6. februar 2005, 12:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
jeg vil nu stadig vælge at sige det er Seagate der er det mest fornuftige at købe... Hitachi er blevet brugt i IBM maskiner i mange år så jeg kan heller ikke se problemer der i. Problemet er hvis man køber en Maxtor... De bliver sindsygt varme i de fleste tilfælde...

Citeret

oprindeligt indlæg af Houdini

Min Seagate, den larmer eller den kan squ godt høres! Når jeg fx scroller ned med musen i IE nogle gange, kan jeg høre en ringen fra den. Nogle gange når den bliver presset lidt piver den ogsåSmile

Det med at den larmer når du scroller er det ikke i headsettet. Det er da ikke mekanisk støj

Tror du jeg ville skrive det, hvis det var tilfældet?:)

Nej sku, det fra HDD

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.