Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 5. februar 2005, 14:11

Hej et grafikkort der er nogenlunde fremtidssikret med standarder som HDTV output. det skal være AGP 8x eftersom mit bundkort er et soltek SL-75FRN2. er det muligt at det både få et der kan køre både AGP og pci-e hvis man får et bundkort med mulighed for det senere? Helst med en godt og lyssvag køler!!! og så det springende punkt helst omkring de 1000 kr :]

2

lørdag, 5. februar 2005, 14:16

Hvis det ska være fremtidssikret er 1000kr ikke nok, og det er ENTEN med agp, eller pci-e.

3

lørdag, 5. februar 2005, 14:17

hvad jeg lige ved kan man ikke få noget grafikkort med både AGP og PCIe.

4

lørdag, 5. februar 2005, 14:20

Hvormeget skal jeg så spendere og hviket et?
undersøtter de nye bundkort både agp og pci så jeg kan bruge et kort jeg køber nu senere?

5

lørdag, 5. februar 2005, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af frandsen
hvad jeg lige ved kan man ikke få noget grafikkort med både AGP og PCIe.

det er jo heller ik det han sige .. han sige om det er med agp eller med pci e.. så får du ik et til 1000 kr

6

lørdag, 5. februar 2005, 14:29

Hvis du køber et nu til det bundkort så er det AGP , om det så kan bruges i fremtidige bundkort er ret usandsynligt da de sikkert går over til PCI Express.
Så køb et nu og det funker så længe dit mobo gør eller der fåes med AGP , køb et PCI-Expres og du skal have et mobo med den standard nu.

The_Unforgiven

7

lørdag, 5. februar 2005, 15:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
Hvis det ska være fremtidssikret er 1000kr ikke nok, og det er ENTEN med agp, eller pci-e.

mit har både agp og pci-express så det er ikke umuligt

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

8

lørdag, 5. februar 2005, 16:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Citeret

Troede han mente om gfx, kunne fås med både agp+pcie.

9

lørdag, 5. februar 2005, 17:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Citeret

Dit hvad?

10

lørdag, 5. februar 2005, 17:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stang
Hej et grafikkort der er nogenlunde fremtidssikret med standarder som HDTV output. det skal være AGP 8x eftersom mit bundkort er et soltek SL-75FRN2.er det muligt at det både få et der kan køre både AGP og pci-e hvis man får et bundkort med mulighed for det senere? Helst med en godt og lyssvag køler!!! og så det springende punkt helst omkring de 1000 kr :]

derfor jeg svarer det er muligt :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.