Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. februar 2005, 23:33

Hej...

Jeg overvejer at købe Olympus Mjü Mini... Men jeg vil gerne se nogle billeder med den, ikke bare sådan nogle der lægger på Olympus´ hjemmeside... Nogle forbrugerne har taget... Vil gerne se billede kvaliteten, i kan evt. add´ mig til jeres MSN... I må også meget gerne knytte en kommentar til andre erfarringer...

TAK!

M.v.h. Troels Hansen

3

fredag, 4. februar 2005, 07:15

Sjovt lille cam men hvis det skal være lille og smart i design så kig på Canon IXUS 40 det tager bedre billedere og er mindre end mju.

Designet er jo så en smags sag :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

fredag, 4. februar 2005, 09:33

Snup et Pentax Optio S4i - mindre fåes det vist ikke - og tager kanon pics :))
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/optios4i.html

5

fredag, 4. februar 2005, 09:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af ø
Snup et Pentax Optio S4i - mindre fåes det vist ikke - og tager kanon pics :))
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/optios4i.html

Det får da ellers ikke god kritik :

--
The Optio S4i would not be my first choice for a high-resolution, ultra- compact camera. Hopefully the next version of this camera will solve the image quality problems, or possibly a future firmware upgrade (Not the version 1.01 listed below.) If you must have the smallest digicam available, we recommend looking at Canon or Casio, both of their current offerings in this class are far superior. If you don't mind a slightly larger camera than go with the Optio S40.
--

6

fredag, 4. februar 2005, 10:14

Jeg købte et Olympus Mju mini digital til jul og har taget en del billeder med det.

Jeg er positivt overrasket over klarheden i billederne og all-round funktionaliteten i kameraet. endvidere er skærmen rigtig god - selv i sollys. Man savner derfor slet ikke en almindelig søger.

Af et så lille kamera at være, tager det rigtig gode billeder.

Hvis man kigger sig for kan man få dette kamera for ca. 2.000.

7

fredag, 4. februar 2005, 10:20

hehe skal jo ikke tro på alt hvad du læser :)) skal ikke kunne sige om det skyldes hans dårlige erfaring med den firmware - jeg syns det tager kanon pics af så lille smart cam at være:
sommerfugl
Zalman CNPS7700 i cuben
Blomst indenfor

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ø" (04.02.2005, 10:28)

8

fredag, 4. februar 2005, 13:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af ø
hehe skal jo ikke tro på alt hvad du læser :)) skal ikke kunne sige om det skyldes hans dårlige erfaring med den firmware - jeg syns det tager kanon pics af så lille smart cam at være:
sommerfugl
Zalman CNPS7700 i cuben
Blomst indenfor

Nå ja, man skal ikke tro på alt hva man læser på nettet :) , flotte billeder!

9

fredag, 4. februar 2005, 13:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af mulvad
Jeg købte et Olympus Mju mini digital til jul og har taget en del billeder med det.

Jeg er positivt overrasket over klarheden i billederne og all-round funktionaliteten i kameraet. endvidere er skærmen rigtig god - selv i sollys. Man savner derfor slet ikke en almindelig søger.

Af et så lille kamera at være, tager det rigtig gode billeder.

Hvis man kigger sig for kan man få dette kamera for ca. 2.000.

Hvordan er skærmen når der er mørkt? læste i en test, at der ikke er ret meget baggrundslys på skærmen....

10

fredag, 4. februar 2005, 13:28

Ulempen ved kun at have en skærm og ikke en almindelig søger er, at i meget mørke situationer kan det være svært at se målet. Sådan er det med alle skærme - der kommer jo ikke lys på objektet før blitzen fyres af.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.