Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. februar 2005, 17:00

jeg skal ha en ny hdd ekxtern på 250 GB.. jeg vil gerne ha en billig en men som stadig er fin nok.. den kommer nok til at stå en del tændt så det skal ik være en som brænder sammen efter 10 timer :D

Max pris 1500 .. For det fandt jeg en til men håber der er nogen som er bedere.. og plzz ik edbpriser for der kan jeg ik finde ekstern af en eller anden sjov grund :D

På forhånd tak

2

torsdag, 3. februar 2005, 17:02

Du kan jo evt. købe en alm harddisk og smidde i en USB2/firewire box..
Burde godt kunne fås billigere end de 1500..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (03.02.2005, 17:09)

3

torsdag, 3. februar 2005, 17:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af MaLLe88
jeg skal ha en ny hdd ekxtern på 250 GB.. jeg vil gerne ha en billig en men som stadig er fin nok.. den kommer nok til at stå en del tændt så det skal ik være en som brænder sammen efter 10 timer :D

Max pris 1500 .. For det fandt jeg en til men håber der er nogen som er bedere.. og plzz ik edbpriser for der kan jeg ik finde ekstern af en eller anden sjov grund :D

På forhånd tak

det ka edbpriser da sagtens.. fandt da selv min maxtor one touch der :)

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

4

torsdag, 3. februar 2005, 17:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wacked

Citeret

Oprindeligt indlæg af MaLLe88

På forhånd tak

Hvis du virkelig har det ville det så ik være smart at smide link når jeg skriver jeg ik kan finde det ??
det ka edbpriser da sagtens.. fandt da selv min maxtor one touch der :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.