1

onsdag, 2. februar 2005, 21:25

Jeg har smidt et par CD-Rom drev ud som jeg alligevel aldrig brugte, og har derfor 2 ledige 5'25 slots. Jeg kan ikke finde de der plader som var med mit kabinet, så det giver bare et stort hul ind i puteren, hvilket ser ret dumt ud. (Selvom det nu fungerer udemærket som håndtag, men alligevel)

Så jeg tænkte på hvad man kunne købe af sjove sager der passede i et 5'25 slot? Det skal ikke være alt for dyr, da det egentlig bare er for at have noget siddende. Og kan man købe almindelige plader bare til at udfylde hullet, for det er egentlig bare det jeg leder efter?

Og mens jeg er igang, noget der ved hvor jeg kan finde en sort front til en Plextor brænder? Jeg kunne ikke finde nogle under CD-Rom tilbehør på EDBPriser.dk.

På forhånd tak.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brition" (02.02.2005, 21:25)

2

onsdag, 2. februar 2005, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Jeg har smidt et par CD-Rom drev ud som jeg alligevel aldrig brugte, og har derfor 2 ledige 5'25 slots. Jeg kan ikke finde de der plader som var med mit kabinet, så det giver bare et stort hul ind i puteren, hvilket ser ret dumt ud. (Selvom det nu fungerer udemærket som håndtag, men alligevel)

Så jeg tænkte på hvad man kunne købe af sjove sager der passede i et 5'25 slot? Det skal ikke være alt for dyr, da det egentlig bare er for at have noget siddende. Og kan man købe almindelige plader bare til at udfylde hullet, for det er egentlig bare det jeg leder efter?

Og mens jeg er igang, noget der ved hvor jeg kan finde en sort front til en Plextor brænder? Jeg kunne ikke finde nogle under CD-Rom tilbehør på EDBPriser.dk.

På forhånd tak.

www.Gshop.dk
www.pc-modd.dk
www.studiedata.dk

Herinde er der masse af den slags "udfyldninger" :P

maxy

3

onsdag, 2. februar 2005, 22:11

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

4

onsdag, 2. februar 2005, 22:12

Tak, jeg kigger på det.

Har ellers ledt på EDBPriser under Diverse, Tilbehør osv., men synes ikke jeg fandt det store.

5

onsdag, 2. februar 2005, 22:12

Citeret

På forhånd tak.

Lav en tråd under Køb & Salg hvor du skriver dit kabinet navn og så at du leder efter "frontcovers" til det..

maxy

6

onsdag, 2. februar 2005, 22:15

Egentlig vil jeg helst have nogle flade sorte frontcovers, fremfor dem der sad på som standard. De var faktisk ret grimme, nu når jeg tænker over det. :O

5'25 frontcovers er vel 5'25 frontcovers, ikke? Det er vel ligegyldigt om de netop er produceret til mit kabinet, right?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brition" (02.02.2005, 22:15)

7

onsdag, 2. februar 2005, 22:16

Hvis du stadig har de originale frintcovers, kan du selv male dem den farve du vil eller male noget skralderværk på dem:D

8

onsdag, 2. februar 2005, 22:19

Citeret

Egentlig vil jeg helst have nogle flade sorte frontcovers, fremfor dem der sad på som standard. De var faktisk ret grimme, nu når jeg tænker over det. :O

5'25 frontcovers er vel 5'25 frontcovers, ikke? Det er vel ligegyldigt om de netop er produceret til mit kabinet, right?

Ikke altid.. Men du kan måske bruge den her guide til noget:
http://www.tweakup.dk/article/314/dk/
??

maxy

9

onsdag, 2. februar 2005, 22:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer
Hvis du stadig har de originale frintcovers, kan du selv male dem den farve du vil eller male noget skralderværk på dem:D

Det er egentlig mere designet der er grimt, farven passer egentlig udemærket.

10

onsdag, 2. februar 2005, 22:23

Skulle den her tråd egntlig ikke ligge under Casemodding?

maxy

11

onsdag, 2. februar 2005, 22:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ

Citeret

Ikke altid.. Men du kan måske bruge den her guide til noget:
http://www.tweakup.dk/article/314/dk/
??

Desværre, jeg er slet, slet ikke så fiks på fingrene. :D

Sanchez: Jeg overvejede også at smide den der, men regnede med at de forslag i kom med gik ind under Hardware. Men det kan da godt være jeg tog fejl, i så fald, flyt den endelig.

12

onsdag, 2. februar 2005, 22:33

kan du ikke sige hvilket kabinet du har :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

13

onsdag, 2. februar 2005, 22:39

Jeg har dette kabinet, den grå model:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37391

Det skal til mit forsvar siges at det ser pænere ud i virkeligheden.

14

torsdag, 3. februar 2005, 00:40

smid da en 120mm blæser i fronten evt.....kan sættes op med lidt elastikker fx :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.