Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. februar 2005, 21:08

hej min ven snakker om at man skulle kunne få en adaptor som skulle kunne bruges til både AMD og inteler det bare noget lort han fyrer a eller kan det virkelig lade sig gøre jeg ville mene at man skulle have to chipset på et bundkort og det kan jo ik lade sig gøre plz skriv hvis i har hørt om noget ligende

[IMG]http://img135.imageshack.us/my.php?image=untitled1copy0uu.png[/IMG]

2

onsdag, 2. februar 2005, 21:24

Han tager pis på dig ;)

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

3

onsdag, 2. februar 2005, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af goldfisk
hej min ven snakker om at man skulle kunne få en adaptor som skulle kunne bruges til både AMD og inteler det bare noget lort han fyrer a eller kan det virkelig lade sig gøre jeg ville mene at man skulle have to chipset på et bundkort og det kan jo ik lade sig gøre plz skriv hvis i har hørt om noget ligende

Jo jo, det passer.....Ligesom, man ikke behøver, at bruge kommaer og punktum'er i en sætning. :))

4

onsdag, 2. februar 2005, 21:41

Der var noget med en adaptor til cpu sokler, men det var noget med fra amd XP 462 til 7"et eller andet" og aner ikke om det fungede eller noget, så det bare.. Og er heller ikke sikker på det lige var de sokler eller om det var nogen andre..

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

5

onsdag, 2. februar 2005, 21:43

han gasser dig

CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
HD: Samsung SP 160 Gb
PSU: Chill Innovation CP-400A

6

torsdag, 3. februar 2005, 01:03

der findes dog enkelte bundkort der kan klare både en p4 og en amd...men kan ikke lige huske hvilke det er.....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

7

torsdag, 3. februar 2005, 16:38

okay det er bare fordi at han snakkede meget om det somom det virkelig fantes men nu skal jeg få ham ned med nakken :camp:

[IMG]http://img135.imageshack.us/my.php?image=untitled1copy0uu.png[/IMG]

8

torsdag, 3. februar 2005, 16:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Jo jo, det passer.....Ligesom, man ikke behøver, at bruge kommaer og punktum'er i en sætning. :))

Sorry for ot

Men ja jeg det rigtigt at man ikke behøver kommaer og det er slet ikke irriterende når folk unlader dem for det er så meget nemmere at læse når folk ikke bruger dem det er bare dejligt elsker når folk gør det så bliver meningen i sætningen slet ikke svær at forstå men hva faen vi må jo bare knibe øjnene mere sammen og læse sætningen et par gange for at forstå den så vi kan hjælpe ham hende der nu skriver med et problem han hun nu har så vi alle kan have en god dag og komme videre med det vi nu var i gang med og nu vil jeg hoppe nedi netto og handle kan i have en god dag vi ses nok om lidt når jeg har fået købt nogle kommaer og punktummer mener de har tilbud på dem i denne uge ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.