Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. februar 2005, 16:03

Står og skal til at investere i en logitech mx1000 (kom også gerne med kommentarer til dette køb, hvis i mener det er absolut hul i hovedet) og vil samtidig gerne have en ordentlig musemåtte. Nogen forslag?

2

onsdag, 2. februar 2005, 16:05

jeg har en mx1000 og en func1030, det kører rigtig godt sammen ;)

3

onsdag, 2. februar 2005, 16:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af shak

Jeg har godt nok en MX310, men er også en glad ejer af en fUnc 1030, den måtte er suveræn. Så endnu en gang må jeg give shak ret. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

onsdag, 2. februar 2005, 16:20

En Steelpad 4D el. ders nye S&S som er ca. 100 kr. dyrere. Steelpad 4D har/er kræs for kendere og gamere. Kender ikke deres nye S&S, men den sku' efter sigende også være rigtig god.
https://www.steelpad.com/shop/default.asp?main=products

5

onsdag, 2. februar 2005, 16:23

Jep......Steelpad 4D er rigtig fed. Og så er den til at betale.

6

onsdag, 2. februar 2005, 16:54

Citeret

Hae selv nøjagtig samme setup, og må indrømme at det er den bedste kombination jeg har haft...det kører skide godt, og mx1000 musen er også den bedste jeg har haft...kan varmt anbefales!

/Lunde

7

onsdag, 2. februar 2005, 17:21

Har kun prøvet MX1000 på en Icemat, og det kørte i hvert fald godt

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

8

onsdag, 2. februar 2005, 19:39

Har nu læst lidt på dirverse sider og mange der er skiftet fra func til steelpad er godt tilfredse. Men begge slides eftersigende hurtigt hvis ikke der bruges teflon. Noob som jeg er blir jeg nødt til at spørge hvad dette går ud på.

9

onsdag, 2. februar 2005, 22:16

Jeg er også med på en lytter her for skal have en ny måtte til min mx700 men larmer de ikke når de for exempel kører på en steelpad i forhold til en musemåtte af gummi med stod på toppen som jeg har pt... for den er da ret fed den der steelpad 4S eller 4D da de ikke anbefaler 4S til trådløs.. men altså larmer det ? og ja hvad er det for noget med det teflon? :D

10

onsdag, 2. februar 2005, 22:17

Jeg køber nok en Steelpad 4D til min kommende MX510. Har haft en Icemat og prøvet den med div. muse og den god!

maxy

11

onsdag, 2. februar 2005, 22:39

Hvis du er Cs gamer som jeg går ud fra du har og er den lille colt/ak luder :) så ville jeg købe en razer og en funC...

gruden til jeg mener razer er bedere til Clot/ak er fordi den er meget let og ligger utrolig godt i hånden til det efter min mening .. men smag og behag men den er let og den er nice :) musse måtten er der ingen tvil om det er og bliver den bedste...

Det skal siges jeg har ingen af de ting der men har prøvet det og skal selv ha fat i det for det er ALT for nice hvor jeg derimod ik sys så godt om mx1000..

Held og lykke med det.. Lige meget køb må du gerne lige lave et indlæg så jeg kan se hvad du har købt og hva din mening er :)

12

onsdag, 2. februar 2005, 22:42

man putter teflon på for at få mussen til at køre meget bedre (modstanden nedsættes kraftigt)... hvis man ikke har det på kan det godt pive når man kører med mussen (det kan det i hvert fald på en icemat)...

hvad for en steelpad ville i anbefale??? skal nemli også have ny musemåtte snart, og er der den store forskel på om de er lavet af plastic eller metal???

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

13

onsdag, 2. februar 2005, 22:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af D-Zs
Jeg er også med på en lytter her for skal have en ny måtte til min mx700 men larmer de ikke når de for exempel kører på en steelpad i forhold til en musemåtte af gummi med stod på toppen som jeg har pt... for den er da ret fed den der steelpad 4S eller 4D da de ikke anbefaler 4S til trådløs.. men altså larmer det ? og ja hvad er det for noget med det teflon? :D

Som det kan ses i min signatur. Så har jeg makkerparret MX700 og en Steelpad 4D - og IMO så er det, som Par nr. 6 var i gamle dage i Forum , simpelthen kræs for kendere. ;) Har simpelthen aldrig fortrudt, at sætte de 2 sammen.

14

onsdag, 2. februar 2005, 22:49

Ja det lagde jeg mærke til Bentzin, men hvad med larmen? er det en myte?

15

onsdag, 2. februar 2005, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af D-Zs

Som det kan ses i min signatur. Så har jeg makkerparret MX700 og en Steelpad 4D - og IMO så er det, som Par nr. 6 var i gamle dage i Forum , simpelthen kræs for kendere. ;) Har simpelthen aldrig fortrudt, at sætte de 2 sammen.

hvordan er overfladen på 4D? og når den nu er lavet af plastic kan der så ikke let komme ridser i?

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

16

onsdag, 2. februar 2005, 22:59

Hov det glemte jeg lige i farten. Sad lige og blev helt grebet af tanken om 6-dagesløb, da jeg skrev indlægget. :crazyeyes: Nå ! - nej den larmer slet ikke.

Og til joatim: Overfladen er en lille smule ru på den ene side (til optisk mus). På den anden er den helt glat (til kuglemus). Dejlig behagelig at lægge hånden på. Har konstant samme temperatur som hånden. Virkelig nice - når man sidder længe med "dyret i hånden". :] Og nej har ingen ridser i min. Den kan dog ikke li' meget varme ! Har fået et lille smeltemærke - fra en cigaret der var smuttet på sightseeing fra askebægeret.
Heldigvis meget lille og helt ude i det ene hjørne.

17

onsdag, 2. februar 2005, 23:01

Citeret

Hov det glemte jeg lige i farten. Sad lige og blev helt grebet af tanken om 6-dagesløb, da jeg skrev indlægget. :crazyeyes: Nå ! - nej den larmer slet ikke.

Og til joatim: Overfladen er en lille smule ru på den ene side (til optisk mus). På den anden er den helt glat (til kuglemus). Dejlig behagelig at lægge hånden på. Har konstant samme temperatur som hånden. Virkelig nice - når man sidder længe med "dyret i hånden". :]

Yes yes Bent .. så er det vist sengetid. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

18

onsdag, 2. februar 2005, 23:05

Citeret

Og til joatim: Overfladen er en lille smule ru på den ene side (til optisk mus). På den anden er den helt glat (til kuglemus). Dejlig behagelig at lægge hånden på. Har konstant samme temperatur som hånden. Virkelig nice - når man sidder længe med "dyret i hånden". :]
hehe okay det er i orden:P men takker for det Bentzin så bliver det en Steelpad 4D den er også enkel og stilren passer nok skide godt til mx desktop som du jo også har, rent designmæssigt.... evt et billede af de 2 ting sammen? hehe

19

Citeret

Oprindeligt indlæg af lunde

Citeret

Hae selv nøjagtig samme setup, og må indrømme at det er den bedste kombination jeg har haft...det kører skide godt, og mx1000 musen er også den bedste jeg har haft...kan varmt anbefales!

/Lunde

Enig, dog med et sæt Hyperglide Mouseskates under musen og du har det perfekte setup ;)

20

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Yes yes Bent .. så er det vist sengetid. :))

Haha, der begyndte jeg godt nok at grine der :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.