Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 8. maj 2003, 13:33

jeg vil gerne have min computer til at starte op af sig selv på et bestem tidspunkt kan det lade sig gøre???

2

torsdag, 8. maj 2003, 13:39

Muligvis - i nogen BIOS'er er der mulighed for at tænde PC'en via hot keys, men ogås via en timer.

Hvis du har den mulighed i din BIOS kan det godt lade sig gøre.

3

torsdag, 8. maj 2003, 13:45

kan man ikke gøre det med et program i windows eller sådan noget

4

torsdag, 8. maj 2003, 14:04

hvad med der der lille program som følger med. programstyring tror jeg det hedder. der kan man bede den om at åbne et program på hvilket som helst tidspunkt. mon ikke også at du kan gøre det når den er slukket... :))

fede smileys..

5

torsdag, 8. maj 2003, 14:12

Citeret

Originally posted by neo

Et program i Windows mens computeren er slukket :tongue:

6

torsdag, 8. maj 2003, 14:13

Citeret

Originally posted by miniebbe
hvad med der der lille program som følger med. programstyring tror jeg det hedder. der kan man bede den om at åbne et program på hvilket som helst tidspunkt. mon ikke også at du kan gøre det når den er slukket... :))

fede smileys..

Nope det kan man da naturligvis ikke! :]

7

torsdag, 8. maj 2003, 15:39

Citeret

Originally posted by Tweak.dk

Citeret

Originally posted by neo

Et program i Windows mens computeren er slukket :tongue:

Lyder som en noget af en udfordring..... :hmm

8

torsdag, 8. maj 2003, 20:18

hehe ja..

Ligesom da jeg kom i slagsmål med en svensker over MSN.. Han var seriøs blød i bolden. Jeg kendte ham godt, da vi havde spillet i clan sammen. Jeg havde så kaldt ham en newbie (for det er han) og så flippede han. Han ville sende mig virus hvis jeg ikke sagde undskyld. Det gjorde jeg ikke, og han sendte mig en fil (han havde sendt den til mig før, men sagde han havde ændret i den), jeg accepterede og da den var færdig skete der selvfølgelig ikke noget. Han sagde at den kun virker når computeren var slukket, for ellers var der jo antivirus i gang. Den skulle eftersigende formatere min harddisk. Nå, jeg slukkede den og tændte den næste morgen. Jeg sagde til ham at alt var som det plejede. Så grinede han og sagde at jeg var newbie fordi jeg troede på ham. :hmm :hmm :hmm

9

torsdag, 8. maj 2003, 20:20

HAHA den var god

10

torsdag, 8. maj 2003, 20:28

Citeret

Originally posted by AtoM!C
hehe ja..

Ligesom da jeg kom i slagsmål med en svensker over MSN.. Han var seriøs blød i bolden. Jeg kendte ham godt, da vi havde spillet i clan sammen. Jeg havde så kaldt ham en newbie (for det er han) og så flippede han. Han ville sende mig virus hvis jeg ikke sagde undskyld. Det gjorde jeg ikke, og han sendte mig en fil (han havde sendt den til mig før, men sagde han havde ændret i den), jeg accepterede og da den var færdig skete der selvfølgelig ikke noget. Han sagde at den kun virker når computeren var slukket, for ellers var der jo antivirus i gang. Den skulle eftersigende formatere min harddisk. Nå, jeg slukkede den og tændte den næste morgen. Jeg sagde til ham at alt var som det plejede. Så grinede han og sagde at jeg var newbie fordi jeg troede på ham. :hmm :hmm :hmm

Svenskere er sgu ikke for kloge.... Tror de skal holde sig til den ene ting da kan finde ud af og der er at sørge for at Tuborg / Carlsberg ikke går fallit. *G*...... :]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.