1

fredag, 28. januar 2005, 19:26

Hejsa,
Jeg har netop bygget dette system til mig selv:
- ASUS A8N-SLI DELUXE
- AMD64 3200+ 90nm
- 2x512 PC3200 Kingston ram

Jeg har set rigtig mange gå efter andre slags ram end lige dem jeg har valgt. Jeg har bare købt et helt alm. dual channel sæt fra Kingston. Er det et dårligt valgt? Skulle jeg have været ovre i noget ala GeIL, Crucial, Corsair dual channel sæt? Ville jeg have fået mere ydelse/stabilitet ud af det?

Det skal lige siges til det hele, at jeg ingen planer har om at OC noget, så derfor skal der nok ikke bruges ekstra penge på gode OC ram...

/Lunde

2

fredag, 28. januar 2005, 19:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af lunde
Hejsa,
Jeg har netop bygget dette system til mig selv:
- ASUS A8N-SLI DELUXE
- AMD64 3200+ 90nm
- 2x512 PC3200 Kingston ram

Jeg har set rigtig mange gå efter andre slags ram end lige dem jeg har valgt. Jeg har bare købt et helt alm. dual channel sæt fra Kingston. Er det et dårligt valgt? Skulle jeg have været ovre i noget ala GeIL, Crucial, Corsair dual channel sæt? Ville jeg have fået mere ydelse/stabilitet ud af det?

Det skal lige siges til det hele, at jeg ingen planer har om at OC noget, så derfor skal der nok ikke bruges ekstra penge på gode OC ram...

/Lunde

NÅr du ikke skal overclocke er det da fine ram...
Jeg vil ikke tro at man ville kunne mærke forskel :rolleyes: ?

3

fredag, 28. januar 2005, 19:33

Det er netop det jeg er i tvivl om, om det ville have gjort nogen forskel??

Og hvis jeg nu besluttede mig for at ville OC mine ram, hvordan ville jeg så mærke forskel?

/Lunde

4

fredag, 28. januar 2005, 20:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af lunde
Det er netop det jeg er i tvivl om, om det ville have gjort nogen forskel??

Og hvis jeg nu besluttede mig for at ville OC mine ram, hvordan ville jeg så mærke forskel?

/Lunde

du ville kunne hæve din fsb højere og stadig have gode timings etc etc... og din computer ville forblive stabil..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.