Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 28. januar 2005, 13:02

Troede jeg havde løst mine opstarts problemer, men nu har jeg fundet ud af at hver gang computeren har været slukket vil den ikke boote rigtigt igen...

Jeg har fået mig en shuttle med:

1x Sata WD Raptor 74 Gb
1x Ide ata Seagate Barracude
1x Nec DVD Brænder

Ok nu ska i høre :roller:

Jeg har instaleret Windows på Sata disken og har instaleret Sata driveren i starten af instalationen...

Det virker fint! Kan instalere og genstarte som det passer mig..

Men når jeg lukker computeren helt ned og tænder igen kommer den til den sorte skærm, der siger den ikke kan Boote... " Ka faktisk godt være det kun er når computeren har stået slukket et stykke tid, for har lige prøvet igen, og der virkede det "

Dette kan jeg løse ved at gå ind i bios og Fjerne Seagate harddisken... Så starte den fint op og finder også seagate harddiske osv. i windows..

FATTER NADA !!!

En anden ting jeg undre mig over er at jeg nede i højre jørne kan se logoet for sikker fjernelse af eksterne compunenter.. Dette er faktisk mit C: Drev = Min WD Raptor Sata disk som er sluttet til MB sata slot 1...

GIVER INGEN MENING !!!

Plz Help :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "steven" (28.01.2005, 13:06)

2

fredag, 28. januar 2005, 17:47

har du opdateret biossen?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

fredag, 28. januar 2005, 17:58

Købte en version 2.. hvilket hvist npk betød at den kom med nyere bios osv..

Har ikke problemet med opstart efter den har være slukket mere!

Nu er jeg mest intereseret i at få at vide hvorfor delen jeg kan se mit C: drev / Raptor nede i højre jørne som et eksternt drev.. altså hvor den siger Safly remove hardware.. ?????

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.