Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 6. maj 2003, 00:48

har li siddet og postet indlæg
og alt har kørt godt
så sku jeg li skrive igen og vupti SLOW igen
og jeg har ikk og jeg mener IKKE installeret noen fix ell updates det eneste jeg har gjort er at be om selv og styre de updates der sku installes :hmm :hmm ;(

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

2

tirsdag, 6. maj 2003, 00:49

Citeret

Originally posted by sehested
har li siddet og postet indlæg
og alt har kørt godt
så sku jeg li skrive igen og vupti SLOW igen
og jeg har ikk og jeg mener IKKE installeret noen fix ell updates det eneste jeg har gjort er at be om selv og styre de updates der sku installes :hmm :hmm ;(

Du kan se under tilføj/fjern programmer om der er installeret nogen.

3

tirsdag, 6. maj 2003, 00:53

hmm har ikk installed noet
det eneste der er installed efter format C: er mIRC
og det var d første der blev installed

goodamn windows er weird :AA

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

4

tirsdag, 6. maj 2003, 21:35

mine problemer forsvandt ved at jeg loggede af og så på igen. prøv det :D
jeg har ikke kørt nogle updates men fik alligevel problemer så prøvede jeg at logge min profil af forummet og vupti fjong igen :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

5

tirsdag, 6. maj 2003, 21:58

Som sagt før, så har jeg aldrig haft problemer med dette forum. :D
Det må være et eller andet maskinelt, eller evt. et af de sekundære programmer som dem med problemer har installeret. ?(
Måske miRC, icQ, messenger eller andre som ligger og lurer i baggrunden. Jeg har ingen af dem og opdaterer jævnligt alle væsentlige drivere til windows, diretcX, grafik, chipset, - dog ikke den famøse fra winupdate, som jeg har afinstalleret - og heller ikke min bios, da den jeg har kører problemløst. :)) Det skal også lige nævnes at jeg opgraderede fra WinME til Win XP Home Dk - og det uden problemer overhovedet, andet end et par genstart af "puteren". :mm
Håber dem der har problemer får løst det. Pøj - pøj.

KingSToFFeR

Gæst

6

onsdag, 7. maj 2003, 08:17

Jeg randte også ind i problemer, men så kørte jeg de forskellige utilities i system mechanic igennem så virket det fint.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.