Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 30. december 2004, 01:02

Hej et vredens udbrud gjorde her i aftes min gamle bærbare invalid, dvs jeg skulle lige give skærmens kant et godt dask... men var så uheldig at jeg ramte indenfor skærmområdet og det delikate gitter under polymeret gik i stykker... :(

Min kæreste syntes jeg er et stort fjols, sådan at ødelægge mit forfatter redskab og hendes sofa internetadgang... :boxed: Så nu hvor jeg står med kærestens vrede pga min dumhed bliver jeg nok snarelig nødt til at skaffe en afløser til min gamle uduelige mitac.

Batterikvalitet er alpha omega, hastighed og hd plads er ligegyldig, 512mb er dog at foretrække. Hvis i kunne sige mig hvilke 'dyr' i ville købe, vil jeg være meget taknemlig så jo flere jo bedre.

mange tak fra :lame: 'rn...

2

torsdag, 30. december 2004, 01:45

http://www.pc-direct.dk/ - Har desværre ikke selv råd til en bærbar endnu, men jeg ved at disse Znotes skulle være afsindig gode, hvertfald efter hvad jeg har hørt. Hvilken model du skal have kommer så helt an på hvad du skal bruge den til. Hvis du bare skal let surfe og skrive i noget word, så kan en model med celeron cpu sagtens gå, men hvis du vil have noget for pengene og også vil spille osv., så er en bærbar med Centrino-teknologi klart at foretrække. Lidt dansk-sproget information er til rådighed her ;) Ellers er denne Guide god at læse inden.

Held og lykke :)

Edit: Ellers kan du jo også altid finde noget på EDBPriser.dk ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (30.12.2004, 01:46)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.