1

onsdag, 29. december 2004, 23:10

Nogen der kan anbefale et surround-sæt med sattelighøjttalere, og selvfølgelig en sub? Max 3K, eller et sæt med forstærker til max 5,5K.

EDIT: Ikke til computeren

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (29.12.2004, 23:11)

2

onsdag, 29. december 2004, 23:37

Om det er til computer eller ej er næsten ligegyldigt i den prisklasse.

For hvis du køber fx GIGAWORKS fra Creative. Så har du et fint surroundset til hjemmebiografen også.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

onsdag, 29. december 2004, 23:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

For hvis du køber fx GIGAWORKS fra Creative. Så har du et fint surroundset til hjemmebiografen også.

Så man kan godt sætte Gigaworks til uden brug af pc? Kan godt være det er et Noob spørgsmål, men kender ikke sættet, og ved ikke hvordan skidtet skal sættes til.

Og hvis det kan, så det altså bedre end CerwinVega's satelit sæt fx.?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

4

onsdag, 29. december 2004, 23:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Så man kan godt sætte Gigaworks til uden brug af pc? Kan godt være det er et Noob spørgsmål, men kender ikke sættet, og ved ikke hvordan skidtet skal sættes til.

Og hvis det kan, så det altså bedre end CerwinVega's satelit sæt fx.?

Skal ikke kunne sætte mig ind i det tekniske. Men jeg vil da mene, at man kan tilslutte sub-wooferen til et system. Alle sateliterne går jo gennem sub'en.

Om de kan følge med de højtalere du nævner aner jeg ikke. Jeg ser film på min comp. og bruger højtalerne her. De fylder rigtig godt ud.

Men der er nok nogen et sted der har mere erfaring med disse højtalere i et reélt hjemmebiograf-system. Om ikke andet kan du nok finde nogle tests, hvor dette bliver bragt på banen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.