Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 29. december 2004, 22:38

Hvilket af disse to sæt spiller egentlig bedst? Ved Gigaworks 750 spiller bedre end Z-680, og det har 7.1 lyd. Men spiller det også bedre end Z-5500?

2

onsdag, 29. december 2004, 22:48

jeg ville personligt vælge Gigaworks af den grund det spiller godt :D men til prisen ville jeg nok vælge Z-5500 og grunden til det er at den har nogle federe features som fx. kontrolleren og den understøtter "digital lyd"

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

onsdag, 29. december 2004, 23:39

Hvad mener du med digital lyd?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

onsdag, 29. december 2004, 23:58

digital indgang. Men er da ligemeget når der er en fire-fem minijacks til at gøre det analoge arbejde. Og når man så har Audigy2 ZS med de indbyggede decodere kan det vel være ligemeget?

5

onsdag, 29. december 2004, 23:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gom
digital indgang. Men er da ligemeget når der er en fire-fem minijacks til at gøre det analoge arbejde. Og når man så har Audigy2 ZS med de indbyggede decodere kan det vel være ligemeget?

Jep.

jeg er 100% tilfreds med mit system. Jeg har endda ikke haft det til at yde specielt meget. Det er rart at vide, at ens system har en masse ekstra at byde på. Man kan nemt spille en fest op med dette system :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

torsdag, 30. december 2004, 00:08

Oki. Hvordan er din bedømmelse af bassen? Er jo noget mindre end på Z5500 (10" mod S750's 8"). Nogen siger den ikke rigtigt kan følge med af og til? Har du prøvet at høre noget ordentligt tæppebanker industrial på den og se hvordan det lyder og om den kan følge med? Er ret tilfreds med mit Klipsch 2.1 system men vil gerne have Surround Sound og gider trods alt ikke betale 5.5K for 5.1 sættet. Så det er Z-5500 eller S750. Bare et q om hvad der spiller bedst, og der siger man jo så at S750's sattelitter er bedre end Z-5500 mens Z-5500 har den bedste sub. Men hvor meget mærker man så det? Hvor stort er det rum du spiller op med S750?

7

torsdag, 30. december 2004, 00:11

Mit værelse er ret lille. Men jeg føler virkelig, at der ligger en rigtig jordskælvsbas og ulmer. Den står måske på 35-40 % af det mulige (på min controlpod), og den fylder helt ud.

Hører jeg Gwen Stefani - What you waiting for, banker bassen helt derudaf, og kan mærkes i hele kroppen :) Dette er selv når mit setup er beskedent. Dvs. der er langt fra skruet helt op. Men det er jo muligt, at justere på alle udgange i systemet, og tilpasse det efter sit eget behov, jeg justerer selv tit på sub'en. Alt efter om jeg gamer, ser film eller hører musik.

8

torsdag, 30. december 2004, 00:13

Oki. Hader at skulle justere på mine speakere hele tiden :P Det skal bare sættes op og justeres og så efterfølgende lyde superlækkert :)

Det gode ved 10" bassen er jo at den kan spille et større rum op. Men det samme gælder jo for sattelitterne. Hvorfor er der ikke bare et system der har begge dele? *suk*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Gom" (30.12.2004, 00:14)

9

torsdag, 30. december 2004, 04:08

Jeg kommer til at tænke på: VED vi egentlig at S750's sattelitter er bedre end Z-5500's? Eller er det bare noget man siger fordi man flipper over den nye tweeter Creative har givet skidtet? Har ikke brug for 7.1 lyden. 5.1 er rigeligt her. Skal bare bruge den bedste lydkvalitet. Så hvis S750 faktisk har meget bedre lyd end Z-5500 vil jeg da købe det. Men ellers står der altså et Z-5500 sæt på min dagsorden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Gom" (30.12.2004, 05:28)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.