1

onsdag, 29. december 2004, 18:14

Jeg har været til et lille netværk fra mandag-onsdag, hvor jeg hele tiden fik tæsk i Counter-Strike.. ( Ja jeg er ikke verdensmester, Basta! ) - Jeg har et problem med mit temperement når jeg taber. Jeg bliver VILDT Hidsig :roller: , så tager jeg det første og det bedste og smadrer. Så min Microsoft Intelly 3.0 er afgået ved døden. Kun mouse 1 der virker. Hjulet kan ikke køre, og Mouse 2 knappen er knækket oppe hvor den "store flade" møder knappen.. Også er den blevet skæv..

Hvilken mus skal jeg vælge - Har iøvrigt en Func Surface hvis det er til hjælp.

MacBook Air - i7 powered ITX build

2

onsdag, 29. december 2004, 18:18

lol det er lige det der med temperamentet :))

jeg kan da varmt anbefale en logitech MX510 hvis du vil have en med ledning, eller en MX1000 hvis du vil have en uden ;)

der er self. også en Razer Diamondback.

3

onsdag, 29. december 2004, 18:29

MX510.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

onsdag, 29. december 2004, 20:37

MX510 men ved ikke hvor fornuftigt det er at give dig sådan en med det temperament

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

onsdag, 29. december 2004, 22:29

mx 510 eller Razer Dimondback :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

6

onsdag, 29. december 2004, 22:33

mx510. det er den geniale gamer mus!

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

7

onsdag, 29. december 2004, 22:38

Ok - 5 ud af 5 mulige siger MX510.

Så må jeg hellere finde en butik der ligger inde med sådan en. Det er faktisk ret belastende at mangle muligheden for at højre klikke!!! X(

Jeg må bare prøve at styre mig så..

8

onsdag, 29. december 2004, 23:39

Getmore har den billigt. Hvis da ikke priserne er hoppet drastisk. Men undersøg det.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

9

torsdag, 30. december 2004, 00:31

Jeg gik andre veje, jeg købte et sæt - Sådan et Logitech Cordless Keyboard og en MX700.. Kunne lige så godt købe et keyboard med det samme.

Tråden lukkes, Tak for hjælpen..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.