Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. december 2004, 23:06

Hej alle på tweak jeg har lige været ude og købe en dvd brænder i dag da min normale brænder lige er brædt af :D og så har jeg fået nfsu2 i jule gave :D nam nam.. nå men det jeg har brug for hjælp med er.. da jeg kom hjem smed jeg svinet i med det samme og tænkte ik over jumper eller noget.. den virker så og så skulle jeg til at sætte den rigtigt i (havde den bare til at ligge ved siden af for lige at se om den virket) Mennn så hev jeg de stik ud og sat den rigtigt i og så ville den ik læse mine cd'er mere..
Jeg har prøvet og prøvet og så kom jeg til at tænke på min jumper.. den sad i midten før. (slave sådan som jeg har forstået det) og jeg mener jeg har fået af vide at hvis man kun har et drev og en hdd eller sådan noget skal den stå som master så jeg sat den ud til højer (hvis man ser den bag fra)

Og den virker stadig ik...

Info.. det er en BTC 8 X speed (lort men når man ik har flere penge og gerne vil spille og brænde er der ik mange andre mulighedder ) hva kan jeg mangle ??

2

tirsdag, 28. december 2004, 23:07

nå ja og så har jeg ingen andre drev og kun en hdd da jeg ik kan få den anden til at virke lige pt :(

3

tirsdag, 28. december 2004, 23:14

Du hev vel ikke bare stikket ud mens der var strøm til vel??

4

tirsdag, 28. december 2004, 23:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af MaLLe88
nå ja og så har jeg ingen andre drev og kun en hdd da jeg ik kan få den anden til at virke lige pt :(

Hvis du har begge drev, altså dvd & hd, på samme kabel. så skal dvd'en sættes op som slave( forudsat at hd'en står som master), men hvis du har dem på to kabler, så skal de begge sættes op som master...

5

tirsdag, 28. december 2004, 23:16

samme stik ?? de der brede nogle ??

6

tirsdag, 28. december 2004, 23:18

Puggen jojo :S noget galt i det ?? altså det er ik for sjov jeg kun har 2 stjerner :D jeg er newb for hårdt!

7

tirsdag, 28. december 2004, 23:19

Det er dem han mener ja

SOLTEK SL-75FRN2
AMD Barton 2500+
1GB PC 2700
Asus N6600GT
IN A THERMALTAKE

8

tirsdag, 28. december 2004, 23:21

oki men de køre ik på samme...

den den som køre til min dvdbrænder den/det er pænt fuckt men det sjove er jo bare det virketet da jeg fik den og så sat jeg den bare rigtigt i computeren og så nu virker lortet sq ik!!

9

onsdag, 29. december 2004, 00:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af MaLLe88
Puggen jojo :S noget galt i det ?? altså det er ik for sjov jeg kun har 2 stjerner :D jeg er newb for hårdt!

Er det rigtig forstået, at du hev stik ud mens der var strøm på ? Hvis ja - så har du muligvis brændt den af. :rolleyes: Prøv at aflevere den tilbage og sig at den lige pludselig ikke virker mere. Nok det eneste du kan gøre. :(

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (29.12.2004, 00:10)

10

onsdag, 29. december 2004, 01:20

har jeg os tænkt mig at gøre :D for ik nok med det så har jeg brædt en 120 GB hdd af + et dvd drev + en brænder uden jeg har pillet ved noget (vi snakker på den her uge) så nu er jeg pænt træt af computer!!

11

onsdag, 29. december 2004, 16:29

Nej nej nej...

Her får du lige en basis-læresætning til når man roder med computer:

"Sørg altid for at din computer er slukket og strømmen er pillet fra, og sørg så derefter for at du ikke selv er statisk elektrisk!!"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.