Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. december 2004, 22:55

den her tråd er lavet af mig, til Alex, han kan ikke bestemme sig, og jeg vil derfor lade flertallet råde for ham ;)

tænk dig langt væk, til en fjern fjern galaxe, du har 500kr på lommen, og nej banken kan ikke hjælpe dig, det er KUN 500kr, og du mangler desperat et grafikkort, virkelig desperat, som en spritter efter solbærlikør...

skynd dig at vælg ;)

"jeg er altid sådan, lidt træt"

2

onsdag, 8. december 2004, 22:55

Hehe, sku heller ikke nemt for mig at vælge, men tak for det du. Meen, jeg vælger GF4, hvis du lige kan svare på mine spørgsmål i mit topic ;) .

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

3

onsdag, 8. december 2004, 22:58

- Ser egenlig ikke rigtig nogen grund til at lave denne tråd. Syntes imo at folk kan komme med deres bemærkninger i hans egen tråd, istedet for at lave en til om det samme emne.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

4

onsdag, 8. december 2004, 22:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
- Ser egenlig ikke rigtig nogen grund til at lave denne tråd. Syntes imo at folk kan komme med deres bemærkninger i hans egen tråd, istedet for at lave en til om det samme emne.

synes da en afstemning er på sin plads

"jeg er altid sådan, lidt træt"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.