Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. december 2004, 18:58

Argh nu har jeg lige købt nyt hw igen, igen... Denne gang (Det i skal bruge for at hjælpe mig) Et Sappire RADEON X800XT PE, AMD 64 3500+ ABIT A8V - 3th-eye.

Når jeg tænder den så køre alt, jeg er dog ikke sikker på om HDD booter, men der kommer ikke noget frem på min skærm. Jeg har prøvet at tage alt fra, så der kun sidder oven nævnte HW i. Men der sker stadig intet.

Min PSU er på 350 watt, men det skal lige siges, at det har virket... (Jeg havde det samme system for noget tid siden, men så skulle jeg lege med vandkøling, og det gik self. galt, så gik jeg ud og købte det samme hw igen, men det har ikke virket endnu, for så fik jeg det her problem.

Håber i kan hjælpe mig inden WoW-closed beta starter ;)

Edit : Jeg tror selv det er AGP-porten der er smadret, men jeg er ikke sikker... Kan det være det ?

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (08.12.2004, 20:33)

2

torsdag, 9. december 2004, 17:03

Er der virkelig ingen, som kan hjælpe mig ?

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

3

torsdag, 9. december 2004, 17:08

hmms.... prøv at tage det onboard gfx hvis sådan findes.. ellers ville jeg tro det var din cpu der var defekt....

4

torsdag, 9. december 2004, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer
hmms.... prøv at tage det onboard gfx hvis sådan findes.. ellers ville jeg tro det var din cpu der var defekt....

Der er ikke onbord gfx :/ Men hvad får dig til at tro at det er cpu ?

5

torsdag, 9. december 2004, 17:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Citeret

Der er ikke onbord gfx :/ Men hvad får dig til at tro at det er cpu ?

En af mine venner kunne ikke starte hans skærm netop fordi at cpu var defekt

6

torsdag, 9. december 2004, 18:02

Hvad er det nøjagtigt du har købt nyt af??

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

7

torsdag, 9. december 2004, 18:27

Da jeg havde lignende problem var det fordi jeg havde skilt min pc og så samlet den i et nyt kabi. mit råd er at prøve at slukke pc, tage ALLE kabler fra lad den stå slukket i 5min og så koble dem til igen, de skal self tilsluttes rigtigt :P

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

8

torsdag, 9. december 2004, 18:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af ultima
Hvad er det nøjagtigt du har købt nyt af??

Som jeg har skrevet : Sappire RADEON X800XT PE, AMD 64 3500+, ABIT A8V - 3th-eye.

Citeret

Da jeg havde lignende problem var det fordi jeg havde skilt min pc og så samlet den i et nyt kabi. mit råd er at prøve at slukke pc, tage ALLE kabler fra lad den stå slukket i 5min og så koble dem til igen, de skal self tilsluttes rigtigt

Har jeg også prøvet... :rolleyes:

9

torsdag, 9. december 2004, 18:37

har du mulighed for at prøve med en anden cpu (låne af dine venners what ever?)

EDIT:
du kunne jo også prøve at komme alle delene over på et andet bundkort.... alt bortset fra spu og mobo;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (09.12.2004, 18:39)

10

torsdag, 9. december 2004, 18:50

Citeret

har du mulighed for at prøve med en anden cpu (låne af dine venners what ever?)

EDIT:
du kunne jo også prøve at komme alle delene over på et andet bundkort.... alt bortset fra spu og mobo;)

Jeg har prøvet med anden cpu, og der virker heller ikke. Jeg har koblet alt fra, så den kun skulle boote på mobo'et, men der er stadig sort skræm. Jeg har prøvet 3 forskellige ram blokke, enkeltvis og sammen.

Edit : Og jeg har også prøvet med andet mobo, men det er vist helt smadret.. efter en omgang vandkøling :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (09.12.2004, 18:51)

11

torsdag, 9. december 2004, 19:07

prøv med en anden skærm...

hvis du har en af de gaaamle skærme der står tændt hele tiden... så kunne du evt prøve med den... men start med en normal anden skærm...

12

torsdag, 9. december 2004, 19:26

Citeret

prøv med en anden skærm...

hvis du har en af de gaaamle skærme der står tændt hele tiden... så kunne du evt prøve med den... men start med en normal anden skærm...

Har jeg også prøvet, og også andet gfx kort.

13

torsdag, 9. december 2004, 20:25

Så er der kun at prøve med en anden strømfosyning.

Kender du nogen der har et socket 939 system??

Der kunne du afprøve din Cpu, ram og grafikkort og strømforsyning.

bruge udelukkelses metoden for at være sikker.

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

14

torsdag, 9. december 2004, 21:21

prøv at tage cddrevet fra/prøv med en anden...kan ik lige huske om du har det...
eller også kan du prøve med en anden hdd?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (10.12.2004, 14:39)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.