Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. december 2004, 16:05

Hej.

Jeg står og skal ud og investrere i ny bærbar computer. Jeg har kigget lidt på en Acer Ferrari 3200 ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=90725 ) og er faktisk meget lun på den, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med den? Bliver den varm, holder batteriet osv?
Eller bør man i stedet købe en centrino, nogen der evt. har foreslag til model? Prisen skal ligge på omkring 12-13000

Håber ikke det er for forvirrende det jeg skriver, ellers må i sige til!

Michael

2

torsdag, 2. december 2004, 16:33

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge på en Zepto ..

www.zepto.dk

3

torsdag, 2. december 2004, 16:56

Hvis du ikke allerede har læst mit svar i tråden her, så gør det inden du køber:
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=32158

4

torsdag, 2. december 2004, 17:42

Yes, har læst :)

Men hvad siger du til AMD64 processoren? Afgiver den meget varme osv?

Michael

5

torsdag, 2. december 2004, 18:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af MichaelN
Yes, har læst :)

Men hvad siger du til AMD64 processoren? Afgiver den meget varme osv?

Michael

Hvis det skal være en AMD64 vil jeg anbefale at du vælger en med low-voltage CPU, prøv at søge lidt på Google efter.

Athlon 64 DTR udvikler op mod 65 W, så den ville jeg ikke anbefale hvis man ikke bryder sig om blæserstøj.

Jeg har dog ikke selv prøvet en bærbar med Athlon 64 DTR eller LV for den sags skyld, så jeg ved ikke præcist hvor meget støjer.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.