Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 24. april 2003, 12:00

Enig.. det er sjaw nok .. Kan gode lide og lede efter gode guides så jeg ka få nogen ideer til mit kabinet ..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

22

torsdag, 24. april 2003, 12:13

Citeret

Originally posted by OriGiN
Enig.. det er sjaw nok .. Kan gode lide og lede efter gode guides så jeg ka få nogen ideer til mit kabinet ..

Nemlig. Inspiration er jo en god ting. ;)

23

torsdag, 24. april 2003, 14:32

hmm bliver det ikke dyrere med dansk moms på. De plejer ikke at regne det med i prisen fra Tyskland. Mener man skal lægge 10% oveni i de tyske priser....

24

torsdag, 24. april 2003, 14:45

Citeret

Originally posted by Jake
hmm bliver det ikke dyrere med dansk moms på. De plejer ikke at regne det med i prisen fra Tyskland. Mener man skal lægge 10% oveni i de tyske priser....

Køber du i Tyskland, så er det tysk moms og 100% lovligt at indføre.... Vi er jo med i EU... ;)

25

torsdag, 24. april 2003, 15:18

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by geek
Hvor??

http://www.mc-marketing-shop.de

og prisen er cirka 2300 kr..... Rundede lige en vovse op til 2400 så fragten 100% sikkert blev dækket... ;)
[/QUOTE

Har du bestil ting fra MC Computer ? eller er der nogle som ved om de ville sende vare til Danmark ?

For jeg tror snart at jeg bestiler et Ati 9700pro fra dem... men ville gerne lige høre om der er nogle der ved om de gode at handle med... før jeg bestille et hjem.

1. I7 3930K,
    ASUS Rampage IV Ex,
    Noctua NH-D14,
    Corsair 16GB 1866MHz
    Sapphire HD 7970 Oc
    Samsung 830 256gb
    Corsair Professional Gold AX1200
    Corsair Obsidian Series 900D

Lamptron FC Touch Blæserstyring - Sort

26

torsdag, 24. april 2003, 15:22

Citeret

Originally posted by white
Har du bestil ting fra MC Computer ? eller er der nogle som ved om de ville sende vare til Danmark ?

For jeg tror snart at jeg bestiler et Ati 9700pro fra dem... men ville gerne lige høre om der er nogle der ved om de gode at handle med... før jeg bestille et hjem.

Jeg har ikke handlet med dem før, men gør det nok snart. Jeg har haft et par venner som har handlet der. De havde ikke nogle problemer.

27

torsdag, 24. april 2003, 15:27

Citeret

Citeret

Jeg har ikke handlet med dem før, men gør det nok snart. Jeg har haft et par venner som har handlet der. De havde ikke nogle problemer.

ok det var bare det jeg ville høre GrillRotten mange tak... så bestiller jeg nok et i weekenden

1. I7 3930K,
    ASUS Rampage IV Ex,
    Noctua NH-D14,
    Corsair 16GB 1866MHz
    Sapphire HD 7970 Oc
    Samsung 830 256gb
    Corsair Professional Gold AX1200
    Corsair Obsidian Series 900D

Lamptron FC Touch Blæserstyring - Sort

28

torsdag, 24. april 2003, 15:32

Citeret

ok det var bare det jeg ville høre GrillRotten mange tak... så bestiller jeg nok et i weekenden

Så lidt.... Lyder nice. ;) P

30

torsdag, 24. april 2003, 15:45

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Grillmeister køb et Sapphire, de bruger sort PCB, i hvert fald til nonpro udgaven..

Ja, jeg ville også gerne have det med sort PCB, men jeg kan ikke finde 9700 PRO med det..... Ikke ud over Ultimate Edition, men jeg skal have vandkøling på kortet så jeg har ikke brug for den Zalman Køler som sidder på U.E. versionen....

og joh, jeg vil helst have Sapphire... Eller måske Tyan... Nu har jeg lige læst lidt om det....

31

torsdag, 24. april 2003, 15:47

Citeret

Citeret

Originally posted by OriGiN

Nemlig. Inspiration er jo en god ting. ;)

enig!!!

32

torsdag, 24. april 2003, 20:17

Citeret

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Grillmeister køb et Sapphire, de bruger sort PCB, i hvert fald til nonpro udgaven..

Ja, jeg ville også gerne have det med sort PCB, men jeg kan ikke finde 9700 PRO med det..... Ikke ud over Ultimate Edition, men jeg skal have vandkøling på kortet så jeg har ikke brug for den Zalman Køler som sidder på U.E. versionen....

og joh, jeg vil helst have Sapphire... Eller måske Tyan... Nu har jeg lige læst lidt om det....
har du fundet tyan i tyskland hvis ja hvad koster det???

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

33

torsdag, 24. april 2003, 20:29

Citeret

Originally posted by Johnny

Næ, det havde jeg ikke lige før du skrev, men har lige været inde og finde det.

Cirka 3100 kr for Radeon 9700 PRO. Det er alt alt for dyrt. Til den pris kan man sgu ca. få et 9800 PRO. *G*

.. Så det bliver ikke Tyan 9700 pro jeg skal have kan jeg se når prisen ligger det oppe. Det er spild af penge. ;)

34

torsdag, 24. april 2003, 20:32

Citeret

Citeret

Cirka 3100 kr for Radeon 9700 PRO. Det er alt alt for dyrt. Til den pris kan man sgu ca. få et 9800 PRO. *G*

.. Så det bliver ikke Tyan 9700 pro jeg skal have kan jeg se når prisen ligger det oppe. Det er spild af penge. ;)
jep det er lidt mystisk herhjemme er prisforskellen ikke så stor mener det var et par hundrede :(

35

torsdag, 24. april 2003, 20:35

Citeret

Citeret

Citeret

jep det er lidt mystisk herhjemme er prisforskellen ikke så stor mener det var et par hundrede :(

Ja, det er meget skummelt, men den normale pris på 9700 PRO er heller ikke omkring de 2000-2300.... Den er ligger tættet på 2500-2700, så der er jo egentlig ikke så stor "normal-pris" forskel når man tænker over det.

Havde nu bare håbet på at finde Tyan så billigt et sted som 9700 PRO, men det er jo ikke sikkert det kan gøres...

Men jeg bliver da ved at prøve. ;)

36

torsdag, 24. april 2003, 20:41

grill: gi lige lyd hvis du støder på et billigt tyan det ser nemlig yums ud 8)

37

torsdag, 24. april 2003, 20:43

Citeret

grill: gi lige lyd hvis du støder på et billigt tyan det ser nemlig yums ud 8)

Naturligvis. :]

38

torsdag, 24. april 2003, 20:44

Hvad er det smarte ved sort pcb?

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

39

torsdag, 24. april 2003, 20:52

Citeret

Originally posted by CoZZmO
Hvad er det smarte ved sort pcb?

Pænere. *GG*.... :D

Man kan jo lige så godt se om man kan få en noget ikke kun sparker røv, men som også ser godt ud imens.... Gider helst ikke have min PCB til at ligne en farvelade hvis jeg kan undgå det.... og Tyan har lavet om på ATI´s 9700-design... Kortet er også blevet mindre, men stadig lige så godt som ATI´s version. ;)

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.