Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

81

torsdag, 24. april 2003, 14:45

Citeret

Originally posted by xentor
nej amd er ikke direkte ustabile, men de er ikke nær så stabile som p4, det kan self være mit board det har været galt med!

Men en anden ting, som sikkert også kan foretsætte evigt :|, hvorfor er Asus dårligt? Det fatter jeg ikke, jeg har et p4pe og et GB GA-8PE667 Ultra, og mit pap4 køre da mindst lige så godt som det BG! og der vil jeg igen sige at p4pe er da "kendt" for at være et af de bedste!

siger ik Asus er dårlige .. der er bare for mange nybegynder der har hørt ordet Asus i et eller andet hul af en IT shop hvor en sælger har skamrost dem og derfor udråber de med det samme Asus til at være super producent og alt hvad laver er kanon

jeg brugte det bare som en point til at fortælle at folk bare ikke bliver enige om sådan noget her .. det er umuligt .. håber bare en dag at enten Amd eller Intel laver noget kick ass som udrydder alt konkurrence og tvivl som f.eks. Ati9700pro.. ellers håber jeg bare folk lære at om man vælger Amd eller P4 er en smagssag..

der er sg nogle der ville gøre sig godt i Jehovas vidner .. jeg skal love for at der bliver fyret op for stor ord og sådan.. skulle tro i prøvet at omvende nogle og få dem hen på jeres side :D

82

torsdag, 24. april 2003, 14:46

Jeg udsætter den faktisk ikke for det vildeste, bare i alm windows, fx hvis man går ind på piv.pivpiv.dk tror jeg den er og der kommer en masse popups! DEt kunne den ikke lide, den gik ikke ned, men den tog meget lang tid om at fatte noget igen! og så ved jeg ikke om du kender pro engineer, et cad program, der havde den store probs!

83

torsdag, 24. april 2003, 14:48

Citeret

Originally posted by PLauGe

Citeret

nej amd er ikke direkte ustabile, men de er ikke nær så stabile som p4, det kan self være mit board det har været galt med!

Men en anden ting, som sikkert også kan foretsætte evigt :|, hvorfor er Asus dårligt? Det fatter jeg ikke, jeg har et p4pe og et GB GA-8PE667 Ultra, og mit pap4 køre da mindst lige så godt som det BG! og der vil jeg igen sige at p4pe er da "kendt" for at være et af de bedste!

siger ik Asus er dårlige .. der er bare for mange nybegynder der har hørt ordet Asus i et eller andet hul af en IT shop hvor en sælger har skamrost dem og derfor udråber de med det samme Asus til at være super producent og alt hvad laver er kanon

jeg brugte det bare som en point til at fortælle at folk bare ikke bliver enige om sådan noget her .. det er umuligt .. håber bare en dag at enten Amd eller Intel laver noget kick ass som udrydder alt konkurrence og tvivl som f.eks. Ati9700pro.. ellers håber jeg bare folk lære at om man vælger Amd eller P4 er en smagssag..

der er sg nogle der ville gøre sig godt i Jehovas vidner .. jeg skal love for at der bliver fyret op for stor ord og sådan.. skulle tro i prøvet at omvende nogle og få dem hen på jeres side :D

dag at enten Amd eller Intel laver noget kick ass som udrydder alt konkurrence <--- det gør du ikk seriøst jo for lad os sige :P at amd udryddet intel så skulle du sq se nogle sjove priser vi kunne få os

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

84

torsdag, 24. april 2003, 14:50

arj okay håber det self ikke.. men man ville slippe for det her ... ! :D

jeg er glad for p4 forstået på den måde at de er med til at give konkurrence og dermed billigere cpuer til mig :)

samme med Ati og Nvidia.. fedt at Ati har fået oppet sig vildt meget og kommet med nogle kickass kort .. nu mangler Nvidia bare lige at tage sig selv i røven og give den fuld spade med nogle nye kort og et nyt Nforce3 til mig :D

85

torsdag, 24. april 2003, 14:51

Citeret

Jeg udsætter den faktisk ikke for det vildeste, bare i alm windows, fx hvis man går ind på piv.pivpiv.dk tror jeg den er og der kommer en masse popups! DEt kunne den ikke lide, den gik ikke ned, men den tog meget lang tid om at fatte noget igen! og så ved jeg ikke om du kender pro engineer, et cad program, der havde den store probs!

nu tror jeg de fleste systemer vil have problemer med den lorte side til piv der ..
det er svært at udsætte den for så meget som den lorte side gør.. så at stemple en cpu som ustabil pga sådan noget holder ik helt vand

86

torsdag, 24. april 2003, 14:52

Citeret

Det ser også ud til at være et godt kort.. man skal bare være opmærksom på en lille ting:
"AGP 8X 1.5V graphics card only"

nu sad jeg lige og kiggede i manualen til det epox for det ka da ik passe at den kun understøtter agp 8 og der står faktisk... 8x/4x 1.5 volts agp interface (only supports 1.5volts on agp interface)

så jeg vil da mene at jeg ka bruge mit gforce 4 indtil videre :D

87

torsdag, 24. april 2003, 14:56

Citeret

Citeret

tillykke... Jeg bruger Autocad 2K2 på min computer og bruger meget ultra-high-res TIFF-billeder til fotobehandling.... min computer har aldrig i hele sin levetid gået ned... Hvad siger det så om brugeren ?... Er det ikke nærmere en FEJL-40 du har haft ? *G* ;)

88

torsdag, 24. april 2003, 14:59

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Citeret

tillykke... Jeg bruger Autocad 2K4 på min computer og bruger meget ultra-high-res TIFF-billeder til fotobehandling.... min computer har aldrig i hele sin levetid gået ned... Hvad siger det så om brugeren ?... Er det ikke nærmere en FEJL-40 du har haft ? *G* ;)

Damn, AutoCad 2004 ?? Vidste slet ikke der var kommet en ny, siden 2002 ver.

Arbejder med ver. 2000 herhjemme, og Autocad 14 8o på skolen.

89

torsdag, 24. april 2003, 14:59

Citeret

Citeret

Citeret

tillykke... Jeg bruger Autocad 2K4 på min computer og bruger meget ultra-high-res TIFF-billeder til fotobehandling.... min computer har aldrig i hele sin levetid gået ned... Hvad siger det så om brugeren ?... Er det ikke nærmere en FEJL-40 du har haft ? *G* ;)

jeg køre en del 3d max og jeg kunne godt nok mærke forskel da jeg gik til p-4 men da jeg kørte amd gik min sg heller aldrig ned den var bare lidt længere om det

fejl 40 rotte jo tak der var vores stik ord til at droppe ham :D

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

90

torsdag, 24. april 2003, 15:07

Citeret

Originally posted by Torque_79

Citeret

Citeret

Citeret

Damn, AutoCad 2004 ?? Vidste slet ikke der var kommet en ny, siden 2002 ver.

Arbejder med ver. 2000 herhjemme, og Autocad 14 8o på skolen.

Sorry... Tastefejl.... Der skulle også står 2K2....

Jeg er ikke forud for min tid. *G* :D

91

torsdag, 24. april 2003, 15:08

Citeret

Originally posted by Disco``

Citeret

Citeret

Citeret

jeg køre en del 3d max og jeg kunne godt nok mærke forskel da jeg gik til p-4 men da jeg kørte amd gik min sg heller aldrig ned den var bare lidt længere om det

fejl 40 rotte jo tak der var vores stik ord til at droppe ham :D

Uhh... 3dmax er også et nice program.... savle savle. ;)

Jepper. ;)

92

torsdag, 24. april 2003, 15:14

pro engineer tager flere krafter end auto cad, jeg har selv kørt lidt 3D VIZ (næsten det samme som max) og det kunne amden også godt køre, men ikke nært så godt som min p4!

Sneaky Ghost

Gæst

93

torsdag, 24. april 2003, 17:08

æhh....vil sku da godt lige være med i den her debat :D

Har AMD nu og har næsten altid haft det, og AMD kører sku da mega stabilt, og hurtigt..
Skifter kun for at få en lidt koldere comp...og for at prøve noget nyt

og tror virkelig at forskellen mellem AMD og intel er ved at være så lille (pga af det mange mhz) at man over hovedet ikke kan mærke forskel på hvad det er for en cpu der er i..

så om det er den ene eller den anden er fløjtende lige gyldig..

94

torsdag, 24. april 2003, 20:27

Citeret

jeg tør dårligt skrive til dig sådan som du svarer folk MEEEEN lige netop p4pe er kendt for at agp/pci lock er uduelig medmindre du kan nogle tryllekunster hvis ikke du tror så prøv at søg her i forummet der er et link til det ovennævnte problem :)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

95

torsdag, 24. april 2003, 20:30

Citeret

øhh pro engineer er ikke kun afhængig af processor det er enormt ramkrævende og gfx skal også sparke røv desuden bør man køre dual processor hvis man kører 2001 vers. :)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.