Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

49

torsdag, 24. april 2003, 10:08

Citeret

Originally posted by Johnny
det er vist en smagssag om man er til pentium eller amd der er sku´ fordele og ulemper ved begge dele :))

Jepper... ;)

50

torsdag, 24. april 2003, 10:10

Citeret

Originally posted by wuffer
som grillmusen siger det nye epox..

http://www.epox.nl/english/products/motherboard/4pca3.htm

det er rigtig nice... nupper jeg når det kommer.. der er dog ingen der ved noget om hvornår det kommer:-( og så et sæt 3200/3500 ddr ram eller noget og en 2.6ghz 800mhz cpu så hjælper det lidt 8)

Ja, det er sgu et lækkert bundkort. Jeg vil nødigt indrømme det, men jeg misunder sgu lidt de P4-folk som får hænderne i det. ;)

Jeg kunne sgu godt tænke mig et nForce2 kort med DUAL LAN, 4x RAID og SATA.... æv æv....*G* :D

51

torsdag, 24. april 2003, 10:12

Citeret

Originally posted by xentor
Hvor mange af jeg har prøvet at teste begge _MOD_ hinanden?

??? hvad mener du lige med det ?

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

52

torsdag, 24. april 2003, 10:17

Citeret

Hvor mange af jeg har prøvet at teste begge _MOD_ hinanden?

Du tror vist folk er uvidende ?.... *G*

Kom igen når du har fået piden ud af røven og din atityde er forbedret. :D

53

torsdag, 24. april 2003, 10:20

hmm jeg fatter slet ikk hvad drengen mener ??

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

54

torsdag, 24. april 2003, 10:23

Citeret

Originally posted by Disco``
hmm jeg fatter slet ikk hvad drengen mener ??

Han er heller ikke andet end en smatass, så det han skriver er alligevel ikke vigtigt....

55

torsdag, 24. april 2003, 14:00

gu er det da virtigt! jeg snakker om om I har prøvet at teste P4 mod AMD? Men grillrotten har sikkert ikke prøvet en skid, han sider jo og fetter med hans AMD, amd er da en om cpu, altså til spil osv. men til alt andet, fx cad, grafik og såden suger den jo den brede, der går ALT for tit ned!

56

torsdag, 24. april 2003, 14:03

Men desuden kan jeg være ligeglad, men jeg har bare self fundet ud af at p4 er bedre end amd, og såden er det bare, at der så sidder nogle der siger noget andet rager mig.

57

torsdag, 24. april 2003, 14:05

Citeret

gu er det da virtigt! jeg snakker om om I har prøvet at teste P4 mod AMD? Men grillrotten har sikkert ikke prøvet en skid, han sider jo og fetter med hans AMD, amd er da en om cpu, altså til spil osv. men til alt andet, fx cad, grafik og såden suger den jo den brede, der går ALT for tit ned!

Du udtaler dig om noget du ikke ved en skid om, så der er ingen der tager dig seriøst når du lukker sådan en gang gylle ud... *G* :D

58

torsdag, 24. april 2003, 14:06

Citeret

Men desuden kan jeg være ligeglad, men jeg har bare self fundet ud af at p4 er bedre end amd, og såden er det bare, at der så sidder nogle der siger noget andet rager mig.

Pusigt... Hvad du siger rager også os. *G* :D

59

torsdag, 24. april 2003, 14:12

Hvorfor udtaler jeg mig om noget jeg ikke ved noget om?

og hvad står det der *G* for?

60

torsdag, 24. april 2003, 14:16

Citeret

der tar du gruelig fejl min ven amd er er faktisk bedst af de 2 til kontor opgaver og den slags men intel rykker fra den i spil og tung grafik ergo du sidder og er rigtig meget uvidende om det du udtaler dig om

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

61

torsdag, 24. april 2003, 14:21

Citeret

Hvorfor udtaler jeg mig om noget jeg ikke ved noget om?

og hvad står det der *G* for?

Fordi du ikke ved hvad jeg har testet. Derfor...

*G* står for at du er til grin..... kort sagt. ;)

62

torsdag, 24. april 2003, 14:21

Citeret

Citeret

der tar du gruelig fejl min ven amd er er faktisk bedst af de 2 til kontor opgaver og den slags men intel rykker fra den i spil og tung grafik ergo du sidder og er rigtig meget uvidende om det du udtaler dig om

ej mand nu stopper i sku, p4 er sku da "kendt" for at være den mest stabile

63

torsdag, 24. april 2003, 14:22

Citeret

Citeret

Disco det hjælper ikke at diskutere med ham. Han tror at hans ord er lov...

VI 2 kan blive om at både Intel og AMD har nogle fordele og ulemper, men det kan uvidende tåber som ham jo ikke forstå. ;)

64

torsdag, 24. april 2003, 14:23

Ved du hvad jeg har testet? Ved du hvad jeg har sidet i MANGE timer og arbejdet med? Ved du hvor >11 år det er at skrive *G* bruger du også fx muZ og alle andre ord med "Z"?

65

torsdag, 24. april 2003, 14:24

i hvilken verden er den mest stabil tror du lever i fortiden selvom jeg aldrig ville eje et amd system igen kan man ikk se borte fra at amd er ved at komme godt med i alt

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

66

torsdag, 24. april 2003, 14:24

Citeret

jaja... lev bare videre i din egen lille verden.

Jeg gider ikke engang komme med argumenter hvorfor du tager fejl i noget at det du siger for du hører jo ikke efter alligevel. Så er det jo bare spild af tid og jeg gider ikke spilde min tid... Slet ikke på folk som ikke har fortjent det. ;)

67

torsdag, 24. april 2003, 14:25

Du snakker somom at du er gud, tpd da, det eneste musik du høre er sikker, the one and only? Og så sidder du og fantasere med at det er dig der synger den sang!

68

torsdag, 24. april 2003, 14:25

Citeret

Ved du hvad jeg har testet? Ved du hvad jeg har sidet i MANGE timer og arbejdet med? Ved du hvor >11 år det er at skrive *G* bruger du også fx muZ og alle andre ord med "Z"?

jaja.... whatever..... Når du har noget fornuftigt at skrive og nogle argumenter der holder samt nogle udtagelser som ikke bygger på infantilt gætteri, så kom igen....

69

torsdag, 24. april 2003, 14:26

Citeret

Du snakker somom at du er gud, tpd da, det eneste musik du høre er sikker, the one and only? Og så sidder du og fantasere med at det er dig der synger den sang!

Øhh... Er du 8 år eller bare enormt barnlig og umoden af din alder ?...

70

torsdag, 24. april 2003, 14:26

Citeret

ok om deet er mig eller rotten du taler til nu er du sg ved at ramme et punkt der hedder jeg sviner folk til fordi jeg ikk kan forsvare hvad jeg siger mere

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

71

torsdag, 24. april 2003, 14:28

jamen, hvordan vil du argumentere? AMD score flere point i 3D mark, og så kommer de fleste og siger at amd er bedst pga en test som man ikke kan regne en skid med! man kan først mærke hvad der er bedst når man har sidet ved en computer i mange MANGE timer, såden er det bare, tests betyder ikke en skid efter min mening, der kan der slef godt være at det ikke passer, men en test kan jo ikke rigtig teste om den er stabil, man kan self køre prime eller lign. men stadig man skal ikke altid kun regne med hvad computeren siger!

72

torsdag, 24. april 2003, 14:29

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

jaja... lev bare videre i din egen lille verden.

Jeg gider ikke engang komme med argumenter hvorfor du tager fejl i noget at det du siger for du hører jo ikke efter alligevel. Så er det jo bare spild af tid og jeg gider ikke spilde min tid... Slet ikke på folk som ikke har fortjent det. ;)

Hvad er det der så? er det ikek at svine folk til? Det siger du så at det ikke er, men hvad er det så?

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere

ASUSTOR præsenterer verdens første Braswell NAS servere

Så er der nyt fra ASUSTOR, som vi flere gange har kigget på her på redaktionen. De har nemlig lige præsenteret
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks tirsdagsstream

Tirsdagens stream blev vel overstået, og du kan her få det store forkromede overblik, hvad der skete på vores
Læs Mere

Star Wars Battlefront Beta kommer til oktober

Star Wars Battlefront skulle udkomme den 19. november 2015, men allerede til oktober skulle det for første gan
Læs Mere

Nyt eSport-bettingfirma støttes af Ashton Kutcher

Noget tyder på, at eSport bare bliver større og større, og det er da uden tvivl i den forbindelse, at et nyt e
Læs Mere

MSI lancerer tre nye Gaming Dragon laptops

MSI er et velkendt navn her på Tweak.dk redaktionen, og vi kan nu præsentere jer for de næste tre Gaming lapto
Læs Mere

Releasedato for Uncharted 4 afsløret

Hvis du er en af dem, der glæder sig ustyrligt meget til at komme i gang med det nye spil Uncharted 4: A Thief
Læs Mere

NVIDIA sluger større markedsandel og lægger afstand til AMD

Den evige konkurrence mellem de to store grafikkortproducenter, AMD og NVIDIA, bliver mere og mere ulige for h
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.