ISP

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 22. april 2003, 18:13

Kom nu en eller anden

22

tirsdag, 22. april 2003, 18:14

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Jeg er 14
Jeg har mange penge (nok til en is)
Jeg er dygtigere end cybercity :P :D 8)
og jeg kan jo også bare lige prøve med den forbindelse jeg har nu og derefter tænke på millioner tankerne, ikke?

:P

1. Ikke gammel nok.
2. Ikke penge nok.
3. Øhh...jaja
4. Nej, det kan du nemlig ikke.

23

tirsdag, 22. april 2003, 18:15

bare fortæl hvordan man gør, vil du ikke nok, plz

24

tirsdag, 22. april 2003, 18:17

når jeg bliver ældre har jeg nok udviklet det jeg ved, hvis jeg altså for det at vide, og derefter kan man da altid tage et lån fra banken, hvordan startede tdc egentlig, alle har brug for en start, og jeg har især brug for det.

25

tirsdag, 22. april 2003, 18:20

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
når jeg bliver ældre har jeg nok udviklet det jeg ved, hvis jeg altså for det at vide, og derefter kan man da altid tage et lån fra banken, hvordan startede tdc egentlig, alle har brug for en start, og jeg har især brug for det.

jaja.... du har 2 chancer.... ingen og nada... capise ?

find noget som kan lade sig gøre inden for dine evner og muligheder....

26

tirsdag, 22. april 2003, 18:23

bare sig hvordan jeg har brug for at vide det, ellers kan jeg ikke falde i søvn.

27

tirsdag, 22. april 2003, 18:36

Du kan bruge de næste par år på at spare dine lommepenge sammen.. og så kan vi snakke om det igen.

28

tirsdag, 22. april 2003, 19:22

hehe jeg svarede at jeg viste det (men jeg løj HAHA) :D :D :D :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.