ISP

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. april 2003, 17:37

Tjaa, jeg sider her og er gal fordi at jeg hverken kan finde information om det jeg har lyst til at finde nogen som helst steder.
Så er det jo lige at jeg kom i tanke om at tweak.dk er det eneste sted jeg kan få nogle svar på mine spørgsmål. Det er jo vidunderligt :D

Når men jeg går direkte til sagen, hvordan kan jeg blive min egen internet udbyder, altså hvordan kan jeg lave min egen inernet server så jeg ikke hænger på at betale penge til eks. teledanmark, og så jeg også kan bestemme min egen hastighed.
der er vel ingen der ved det eller kan finde ud af det?
tusind millioner gange tak på forhånd. ;)

2

tirsdag, 22. april 2003, 17:43

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Tjaa, jeg sider her og er gal fordi at jeg hverken kan finde information om det jeg har lyst til at finde nogen som helst steder.
Så er det jo lige at jeg kom i tanke om at tweak.dk er det eneste sted jeg kan få nogle svar på mine spørgsmål. Det er jo vidunderligt :D

Når men jeg går direkte til sagen, hvordan kan jeg blive min egen internet udbyder, altså hvordan kan jeg lave min egen inernet server så jeg ikke hænger på at betale penge til eks. teledanmark, og så jeg også kan bestemme min egen hastighed.
der er vel ingen der ved det eller kan finde ud af det?
tusind millioner gange tak på forhånd. ;)

Hmmm det lyder dyrt det du har gang i der !! men det er ikke umuligt !! du kan bare få dig en upkobling ved UUnet. så vidt jeg er infomeret så kører TDC også over UUnet !! og her snakker vi alså 43mbit eller noget i den stil !! efter hva jeg kan huske !! men du ska ikke hænge mig op på det !!

3

tirsdag, 22. april 2003, 17:46

Umiddelbart tvivler jeg stærkt på, at det er muligt at gennemføre uden de større pengesummer - tror du så ikke, at alle ville lave deres egne 100.000.000MBit forbindelser? Du skal vel købe dig ind på TDC's kobber - det koster kassen, du skal højst sansynligt grave kabler ned og holde dem i orden, samt have noget gigantisk hardware... og så sikkert 1000 andre ting.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

tirsdag, 22. april 2003, 17:47

Den tanke kan du godt slå ud af hovedet... Medmindre du er mangemillionær og har gode forbindelser. ;)

Sorry... :D

5

tirsdag, 22. april 2003, 17:47

lyder interresant

Kan jeg få (meget) mere info? :D

6

tirsdag, 22. april 2003, 17:48

Citeret

Originally posted by Alaza1
Umiddelbart tvivler jeg stærkt på, at det er muligt at gennemføre uden de større pengesummer - tror du så ikke, at alle ville lave deres egne 100.000.000MBit forbindelser? Du skal vel købe dig ind på TDC's kobber - det koster kassen, du skal højst sansynligt grave kabler ned og holde dem i orden, samt have noget gigantisk hardware... og så sikkert 1000 andre ting.

Precis.... og det er bare nogle meget få udgifter af den samlede omkostning.... ;)

7

tirsdag, 22. april 2003, 17:49

Citeret

lyder interresant

Kan jeg få (meget) mere info? :D

Info om hvad ? Hvordan du bliver styrtende rig og får gode forbindelser ??..... øhh.... www.Lotto.dk og www.Pamper-Partiet.dk . . . . :D

8

tirsdag, 22. april 2003, 17:49

nul min tanke bliver hvor den er.

Har du hørt om firkantnet.dk

de startede det som et projekt og nu kan man få 22-40 mbit internet forbindelse i blågårdsgade området (de heldige skiderikker ;) )

9

tirsdag, 22. april 2003, 17:51

nej, info om køer (lol), om isp selvfølgelig ;)

Jeg føler mig, smart 8)

10

tirsdag, 22. april 2003, 17:51

Citeret

nul min tanke bliver hvor den er.

Har du hørt om firkantnet.dk

de startede det som et projekt og nu kan man få 22-40 mbit internet forbindelse i blågårdsgade området (de heldige skiderikker ;) )

He he..... Den ENESTE mulighed du har for at være din egen lille IPS, er hvis du trækker kabler i dit eget hus og lejer dem ud til dine forældre. *G* :D

Sorry, men du aner ikke hvad det rent faktisk kræves for at være en rigtig top-level ISP for at sige det på den måde.... ;)

Ikke engang CyberCity er det !!!!

11

tirsdag, 22. april 2003, 17:53

jeg er ligeglad, jeg starter bare mit forsøg i Pakistan ;)
I need info!

12

tirsdag, 22. april 2003, 17:56

Citeret

jeg er ligeglad, jeg bestikker nogen i Pakistan og starter mit forsøg der ;) :P LOL!

I need info!

Okey. Farvel... Lad ikke grænsebommen ramme dig i røven på vej ud. :D *LOL*

Hvad fanden vil du til Parkstan efter ? Er computeren opfundet der nede ? *GG*

13

tirsdag, 22. april 2003, 17:59

Nej men mine forældre er "opfundet der".
Det er vel en smule lettere at arbejde med sådan noget der.
Især hvis det virker og hvor sejt ville det egentligt være at Pakistan nu også fik sig en hurtig forbindelse, ik?

14

tirsdag, 22. april 2003, 18:04

Citeret

Nej men mine forældre er "opfundet der".
Det er vel en smule lettere at arbejde med sådan noget der.
Især hvis det virker og hvor sejt ville det egentligt være at Pakistan nu også fik sig en hurtig forbindelse, ik?

He he... Tror du nu ikke lige du skal blive voksen først ?.... og så husk lige de der millioner..... MANGE millioner....

Du har ingen idé om det. *LOL*

15

tirsdag, 22. april 2003, 18:06

Jamen gi mig en ide

16

tirsdag, 22. april 2003, 18:08

Gå i detaljer forklar mig og så kan jeg da dagdrømme

17

tirsdag, 22. april 2003, 18:08

Citeret

Jamen gi mig en ide

Øhh... Okey...

Få nogle realistisk mål....

Hvor gammel er du ?...

1... du skal være 18...
2... du skal have flere penge end fx cybercity....
3... du skal have mange flere penge end fx cybercity...
4... du skal opbygge det igennem mange år, så slap helt af og bliv voksen først.. :D

18

tirsdag, 22. april 2003, 18:10

Jeg er 14
Jeg har mange penge (nok til en is)
Jeg er dygtigere end cybercity :P :D 8)
og jeg kan jo også bare lige prøve med den forbindelse jeg har nu og derefter tænke på millioner tankerne, ikke?

:P

19

tirsdag, 22. april 2003, 18:11

og hvem har forresten svaret at de godt ved det i MIN poll?

20

tirsdag, 22. april 2003, 18:12

kom nu svar mig nu

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.