Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. april 2003, 16:39

er der nogen her der ved hvor man kan få fat i en remote man kan sætte til com porten eller noget andet så man kan styrer winamp og en masse andet ?!?!?!

2

tirsdag, 22. april 2003, 16:40

Citeret

Originally posted by |HG|AkirA
er der nogen her der ved hvor man kan få fat i en remote man kan sætte til com porten eller noget andet så man kan styrer winamp og en masse andet ?!?!?!

PalmButter ?.... Eller er det for meget lir ? :D

3

tirsdag, 22. april 2003, 16:41

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

PalmButter ?.... Eller er det for meget lir ? :D

det er vist lige lidt for meget lir i min penge pung !!

4

tirsdag, 22. april 2003, 16:43

Citeret

Også her, men det kunne jo godt være at det var sådan en smør-box du skulle bruge... Kender desværre ikke andre løsninger på det område da jeg ikke lige har det store behov for at styre WinAmp fra sofaen... Nok fordi jeg ikke bruger WinAmp, men det er jo en HELT ANDEN SNAK. *G* :D

Håber du finder hvad du skal bruge. :P

5

tirsdag, 22. april 2003, 16:46

Citeret

Citeret

Også her, men det kunne jo godt være at det var sådan en smør-box du skulle bruge... Kender desværre ikke andre løsninger på det område da jeg ikke lige har det store behov for at styre WinAmp fra sofaen... Nok fordi jeg ikke bruger WinAmp, men det er jo en HELT ANDEN SNAK. *G* :D

Håber du finder hvad du skal bruge. :P

hehe takker !! jeg kan da prøve !!

men lige for at komme ind på den "helt anden snak" hva bruger du så ??

6

tirsdag, 22. april 2003, 16:48

Citeret

Hm.. Ja, v må jo nok godt nu når det er dig der har oprettet tråden.... Så brokker folk sig forhåbenligt ikke over lidt off-topic...

Men med hensyn til dit spørgsmål, så bruger jeg MediaPlayer 9 til Musik / Musikvidioer og nogle små "komedie-film".... Til DVD/DivX bruger jeg PowerDVD.... :P

7

tirsdag, 22. april 2003, 16:56

Citeret

Citeret

Hm.. Ja, v må jo nok godt nu når det er dig der har oprettet tråden.... Så brokker folk sig forhåbenligt ikke over lidt off-topic...

Men med hensyn til dit spørgsmål, så bruger jeg MediaPlayer 9 til Musik / Musikvidioer og nogle små "komedie-film".... Til DVD/DivX bruger jeg PowerDVD.... :P

k... fair nok hver sin smag alså !!

8

tirsdag, 22. april 2003, 16:59

Citeret

Citeret

Samme her. Synes faktisk at Mediaplayer 9 er helt kanon. Det nye medialibrary er også genialt. Bruger dog Mediaplayer til alle videoklip (inkl. DIVX) - pånær DVD.

Brugte altid Winamp før i tiden, men er så gået over til MP9 med tiden. Man kan lige så godt, bruge de apps der i forvejen er godt integrerede i Windows.

9

tirsdag, 22. april 2003, 17:07

Citeret

Jepper. Hvad fortrækker du ?

10

tirsdag, 22. april 2003, 17:08

Hejsa

Du kan købe et tv-kort med remote det har jeg der kan jeg styre alt undtagen tastatur og starte div programmer op med remoten kan varmt anbefales

Cinergy 400 stereo tv-kort fra terratec ca 400 kr

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

11

tirsdag, 22. april 2003, 17:10

Citeret

Originally posted by Torque_79
Samme her. Synes faktisk at Mediaplayer 9 er helt kanon. Det nye medialibrary er også genialt. Bruger dog Mediaplayer til alle videoklip (inkl. DIVX) - pånær DVD.

Brugte altid Winamp før i tiden, men er så gået over til MP9 med tiden. Man kan lige så godt, bruge de apps der i forvejen er godt integrerede i Windows.

Nemlig. Kunne dog ikke li MediaPlayer før version 9, men 9´eren kan jeg godt li... Som du selv siger, så er medialibrary rigtig godt. Lagt bedre end hvad WinAmp kan tilbyde. Jeg har prøvet MediaPlayer til DivX, men jeg syntes at PowerDVD klare opgaven lidt bedre da nogle film ser bedre ud der syntes jeg. Ja, det lyder underligt, men bare det virker som det skal så er det jo fint. _*G*

12

tirsdag, 22. april 2003, 17:10

Citeret

Citeret

Jepper. Hvad fortrækker du ?

Ja jeg må indrømme at jeg bruge winamp 2.et eller andet !! og den gamle medie player der er med i w2k !!

13

tirsdag, 22. april 2003, 17:11

Citeret

Originally posted by Brumbassen
Hejsa

Du kan købe et tv-kort med remote det har jeg der kan jeg styre alt undtagen tastatur og starte div programmer op med remoten kan varmt anbefales

Cinergy 400 stereo tv-kort fra terratec ca 400 kr

k... det lyder som noget man måske kunne finde på at købe !! ska jeg lige huske !! :D

14

tirsdag, 22. april 2003, 17:17

Citeret

Ja jeg må indrømme at jeg bruge winamp 2.et eller andet !! og den gamle medie player der er med i w2k !!

Okey. Har du kigget på MediaPlayer9 ?... Ellers kunne du jo overveje at gøre det.

15

tirsdag, 22. april 2003, 17:25

@ akira, i brinch har de en ir reciever til com porten, 100 kr..
ellers kan man være heldig som mig, at finde noget i en merlin. jeg stødte på en fed fjernbetjening med irmodtager til, til 50 kr :-)
jeg har prøvet at få den til at virke med winamp, men man skal have noget plugin og prog. til det, så indtil videre har jeg ikke fået det til at virke.. programmet fatter at jeg trykker på knapperne men den er lidt stædig om at sende det videre til winamp. det er lykkes 1 gang at få winamp 3.0 til at Playe.. :(

nogen der har styr på det gejl? og har et godt program?

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

16

tirsdag, 22. april 2003, 17:27

link: http://www.brinck.dk/byggesaet/br924.asp
den koster dog lidt mere, hvis du skal have den samlet...

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.