Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. april 2003, 15:50

Udover et Soltek SL-FRN2 L (n-force 2) og en AMD Barton 2500+ cpu, overvejer jeg også at købe en Kingston 256 DDR PC3000 HyperX ram og så et godt kabinet med en masse ventilation og så sidst men ikke mindst et Radeon 9700 !!!

Alt i alt for 4500 kroner mener jeg ikke selv at kunne købe et bedre system. Meld tilbage hvis i har andre opfattelser

ses

2

tirsdag, 22. april 2003, 15:51

hva skal den bruges til

embedded systems enthusiast

3

tirsdag, 22. april 2003, 15:54

Epox 8RDA3+
Barton 2500+
Performance DDR-400
Radeon 9700 PRO
.. og så et kabinet efter hvad smagen nu kan tilbyde..

4

tirsdag, 22. april 2003, 15:57

Bare sådan til DVD film, Spil og musik.

Altså radeon 9700 er allerede bedre en Geforce 4 ti4600
Men 9700 pro har jeg ikke penge til.

Hvad synes du/i ellers om systemet. Kan i selv finde på et bedre system til pengene 4750 ???

tak

5

tirsdag, 22. april 2003, 16:15

hold fast i dit FRN2, det sparker mere end RDA+
og som grill siger, så tag nogle Performance DDR-400 istedet

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

6

tirsdag, 22. april 2003, 16:19

alt i alt ser det fint ud
dog ville jeg også tage pc 3500 = 443 mhz ram da
du så er sikker på det ikke er dem der stopper dig
når du banker dit soltek på på 220 mzh + :)

7

tirsdag, 22. april 2003, 16:22

eneste minus jeg kan finde på det soltek mb er at der ikke er huller til montering af køler gennem mb stor fejl på et OC mb :rolleyes:

8

tirsdag, 22. april 2003, 16:26

Citeret

Originally posted by dsdsdk
hold fast i dit FRN2, det sparker mere end RDA+...

he he... Der tager du fejl... Men fair nok. *G* :D

9

tirsdag, 22. april 2003, 16:27

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

nej det gør han faktisk ikke ifølge de tests jeg har set

11

tirsdag, 22. april 2003, 16:34

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK

Citeret

Citeret

nej det gør han faktisk ikke ifølge de tests jeg har set

Omvendt her, men fair nok. :]

12

tirsdag, 22. april 2003, 16:35

lig lige mærke til det er den nye model fra soltek han vil have og ikke den gamle :)

13

tirsdag, 22. april 2003, 16:37

Citeret

se her
http://thecrucible.ca/reviews/nforce2/index.htm

Ud over det er en test med 8RDA+, så er testen langt fra helt entydig... ;)

Jeg snakkede om 8RDA3+ som højest sansynlig er bedre end den forgående version samt at ikke tænke på ting som pris osv... Det er rå kraft og muligheder som betyder noget på det her område efter min mening. Et par hundrede fra eller til gør jo nok ikke den store forskel..

14

tirsdag, 22. april 2003, 16:37

Citeret

lig lige mærke til det er den nye model fra soltek han vil have og ikke den gamle :)

Jeps... Det samme med Epox... Så hvis du finder en test hvor det nye Soltek slår det nye Epox så bare sig til :D :D :D

15

tirsdag, 22. april 2003, 16:42

det håber jeg da ikke jeg gør
Epox er jo for fedt
og de kan finde ud af at lave 4 huller i et bundkort det kan soltek åbenbart ikke :D

16

tirsdag, 22. april 2003, 16:45

Citeret

Epox er jo for fedt
og de kan finde ud af at lave 4 huller i et bundkort det kan soltek åbenbart ikke :D

Nemlig. Det var DET min pointe var... ;)

Tja, men hvis du har et Soltek kort så skal jeg da nok komme over og lave huller i det hvis det er . . . . Hvad siger du til det ? Jeg har en slagboremaskine som nok skulle kunne ordne det på ingen tid.... :D :D :D

PS. Jeg kan nu godt li noget ved Soltek-kortet.... Nemlig det da de holder det i en farve generalt... Det skulle dog IKKE være gul.... Forstår heller ikke folk der har guldt "vand" i deres H20-system... Er det ikke lettere at pisse i vandet istedet for ? *LOL* :D

17

tirsdag, 22. april 2003, 16:47

Citeret

Citeret

Epox er jo for fedt

Nemlig. Det var DET min pointe var... ;)

Tja, men hvis du har et Soltek kort så skal jeg da nok komme over og lave huller i det hvis det er . . . . Hvad siger du til det ? Jeg har en slagboremaskine som nok skulle kunne ordne det på ingen tid.... :D :D :D

PS. Jeg kan nu godt li noget ved Soltek-kortet.... Nemlig det da de holder det i en farve generalt... Det skulle dog IKKE være gul.... Forstår heller ikke folk der har guldt "vand" i deres H20-system... Er det ikke lettere at pisse i vandet istedet for ? *LOL* :D

Mig have et Soltek kort du må da have slugt et eller andet LOL
Nej tak holder mig til Epox og måske Abit når man snakke AMD bundkort ;)

18

tirsdag, 22. april 2003, 16:50

Citeret

Mig have et Soltek kort du må da have slugt et eller andet LOL
Nej tak holder mig til Epox og måske Abit når man snakke AMD bundkort ;)

Ved godt du holder dig til Epox... Godt valg.... Respekt der, men syntes nu stadig det kunne være godt hvis vi stod sammen og hjalp Soltek-kunderne med at lave de huller i deres bundkort... :]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.