1

tirsdag, 22. april 2003, 15:27

Hejsa

Jeg har hørt nogle folk snakke lidt ned omkring TT Aquarius.. hvad er der så skidt ved det? Og hvad er evt godt?

2

tirsdag, 22. april 2003, 15:31

Citeret

Originally posted by Getalife
Hejsa

Jeg har hørt nogle folk snakke lidt ned omkring TT Aquarius.. hvad er der så skidt ved det? Og hvad er evt godt?

Det dårlige ved det system er at det ikke er specielt godt.... Forstået på den måde at man kan få bedre systemer til cirka samme pris.... "Ydelsen" er dog også lagt fra prisen værd...

Det gode ved det er at det er færdiglavet.... Ja, jeg ved godt at de fleste her inde af os hader sådan noget, men tror det eller ej, men der findes folk som godt kan li at købe færdiglavet lir.... Forstår dem nu ikke... :D

3

tirsdag, 22. april 2003, 15:36

Uhm.. er det pumpen der er dårlig.. kølehovedet.. radiatoren.. ?
Kunne man evt skifte noget ud for at ydelsen blev bedre?

4

tirsdag, 22. april 2003, 15:45

Citeret

Uhm.. er det pumpen der er dårlig.. kølehovedet.. radiatoren.. ?
Kunne man evt skifte noget ud for at ydelsen blev bedre?

Ja, man kan skifte det hele ud... :D

Her er fx en lille test...

http://www.overclockercafe.com/Reviews/Tt_Aquarius/pg_3.html

Det er endda en af de mere TT-positive test jeg har læst... *G*

5

tirsdag, 22. april 2003, 15:49

tt er dårligt fordi ydelsen ikke ligger over god luftkøling.. den er derimod dyrere og larmer næsten ligeså meget, hvis ikke mere.

det er oxo præget af stor inkombatibilitet(!)svært ord

embedded systems enthusiast

6

tirsdag, 22. april 2003, 15:51

Citeret

Originally posted by EdgarBaba
tt er dårligt fordi ydelsen ikke ligger over god luftkøling.. den er derimod dyrere og larmer næsten ligeså meget, hvis ikke mere.

det er oxo præget af stor inkombatibilitet(!)svært ord

Ja, stor ord, men du klarer det nu flot... Ud over det, så har du jo helt ret... *klap klap* :D

7

tirsdag, 22. april 2003, 15:52

Tak, skal De have, unge mand.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

8

tirsdag, 22. april 2003, 15:53

Citeret

Originally posted by EdgarBaba
Tak, skal De have, unge mand.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Det var da så lidt. Skulle det være en anden gang :D :D :D :D :D :D :D

9

tirsdag, 22. april 2003, 15:54

Ville jeg få meget mere ud af det hvis jeg nu feks skiftede pumpen ud?

10

tirsdag, 22. april 2003, 15:55

Citeret

Ville jeg få meget mere ud af det hvis jeg nu feks skiftede pumpen ud?

Tja, men hvorfor købe et bilka-system for så at skifte noget ud bare for at få lidt bedre ydelse ??.... Det giver ingen mening....

11

tirsdag, 22. april 2003, 15:57

radiatoren skulle heller ikke være så go, eller kølehovederne, eller pumpen, eller slangerne *GG*

12

tirsdag, 22. april 2003, 15:59

Tjoeh.. men nu tænker jeg på at der stadig er langt fra de 800kr et TT koster til de 2000 andre systemer fra feks Waterheads koster.
Ydelsen er bedre ja.. men det er ikke så meget det det kommer an på lige nu.. hvad kan gøre mit system bedre? Hvis man nu skulle vælge een ting.

13

tirsdag, 22. april 2003, 16:11

DU kan jo starte med en bedre pumpe.
når du så stadig er træt af at Radiatoren ikke kan følge med forde den larme for meget kan du skifte den.

Når du så finder ud af du godt vil køle dit 3dkort også kan du lige så godt købe et til cpuén også.

Havde du fra starten købt et sæt som dette http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=28&page=1

havde du haft et rigtig godt sæt at bygge vidre på.

14

tirsdag, 22. april 2003, 16:16

Citeret

Tjoeh.. men nu tænker jeg på at der stadig er langt fra de 800kr et TT koster til de 2000 andre systemer fra feks Waterheads koster.
Ydelsen er bedre ja.. men det er ikke så meget det det kommer an på lige nu.. hvad kan gøre mit system bedre? Hvis man nu skulle vælge een ting.

Ja, du har fuldstædig ret at der er stor forskel på prisen når man sammenligner et 800kr-sæt med et 2000kr-sæt..... Du betaler jo så bare en del mere ved at starte med et 800kr-sæt for så at opgradere alle delene lige ås snart pengene er til det.... Det kan langt bedre betale sig at vente et par måneder og så købe et ordenligt sæt...

15

tirsdag, 22. april 2003, 16:17

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
DU kan jo starte med en bedre pumpe.
når du så stadig er træt af at Radiatoren ikke kan følge med forde den larme for meget kan du skifte den.

Når du så finder ud af du godt vil køle dit 3dkort også kan du lige så godt købe et til cpuén også.

Havde du fra starten købt et sæt som dette http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=28&page=1

havde du haft et rigtig godt sæt at bygge vidre på.

Ja, det er et godt begynder-sæt som man så kan bygge videre på hvis man skulle få lyst eller behov for det. og ikke som TT´s sæt hvor alle delen faktisk skal udskiftes efter min mening..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.