Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 22. april 2003, 15:46

Hjemme ved mig, går det for det meste ud over min lillebror. Men, ok, han kan også holde til det 8o ( han er en "smule" større end mig, spørg mig ikke hvorfor :P )

22

tirsdag, 22. april 2003, 15:48

Citeret

Originally posted by MrBigD
Jeg har en MS Explorer 3 m/snor og et IBM tastatur (gammelt - men godt til spil og det kan holde!)
men jeg har tænkt at købe mig en ny mus

Lidt data her:
http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=4662
Hvis i kigger rigtigt godt efter, kan man se at den er optisk :D :D :D
Hvorfor må børn ikke surfe på nettet selv?
Derfor! : http://movies.flabber.nl/sick.commercial…_Commercial.wmv

Hold da kæft en klam MUS :D

23

tirsdag, 22. april 2003, 15:52

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Hjemme ved mig, går det for det meste ud over min lillebror. Men, ok, han kan også holde til det 8o ( han er en "smule" større end mig, spørg mig ikke hvorfor :P )
jeg tror det vil være bedre at kalde dig lidt mindre end ham ;)

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

24

tirsdag, 22. april 2003, 15:52

Citeret

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sat mine taster på keyboardet på igen efter at have hamret hånden ned i det... sikkert også derfor jeg holder mig til billige keyboards...

så ska du da ha det her.. det burde da ik gå istykker når du slår i det*GG*

25

tirsdag, 22. april 2003, 15:55

Citeret

Originally posted by MrKenny

Citeret

Originally posted by -Sandman-
jeg tror det vil være bedre at kalde dig lidt mindre end ham ;)

tjaa.. Vi kan vel også blive enige om at jeg, i forhold til ham, har udseendet på min side :P

Men han er nu morsom engang imellem den dreng :))

26

tirsdag, 22. april 2003, 15:57

sandman>> det er sjovt nok du siger det... da i ligner hinanden rigtigt meget.. :]

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

27

tirsdag, 22. april 2003, 16:05

Citeret

Originally posted by wuffer

Citeret

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sat mine taster på keyboardet på igen efter at have hamret hånden ned i det... sikkert også derfor jeg holder mig til billige keyboards...

så ska du da ha det her.. det burde da ik gå istykker når du slår i det*GG*

Yeah.. jeg tror bare at hånden bouncer og så kunne jeg selv eller folk omkring mig komme til skade ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.