Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

tirsdag, 22. april 2003, 13:02

Hejsa

Jeg har en Logitech dual optical mus kanon mus !!! 8)
og mit tastatur er et fin sølvfarvet til 100 kr i bilka med kun få ekstra knapper for hvad fanden de tager kun resurser og jeg bruger dem aldrig og det fylder ikke for meget på mit bord
;) ;) ;)

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

3

tirsdag, 22. april 2003, 13:03

Til min nye computer, har jeg tænkt mig at købe en MX 500, med Steelpad :] , og Internet navigator SE i Sort.

Men lige nu lever jeg på min fars gamle skod spand. Hvor han har et standard win 98 tastatur, og en Logitech Wingman.. ?(

4

tirsdag, 22. april 2003, 13:06

Logitech Cordless Keys + MS Optical Blue

5

tirsdag, 22. april 2003, 13:35

en Logitech MX 300 virker uden brok !!

6

tirsdag, 22. april 2003, 13:36

Microsoft Explorer Optical (USB) og et stk. originalt IBM tastatur med fjedre og hele molevitten - uopslideligt og lækkert, min kæreste har prøvet at aflive det med både kaffe og kondivand, men det står stærkt uanset de feje angreb! :D

7

tirsdag, 22. april 2003, 13:45

Jeg har en MS Explorer 3 m/snor og et IBM tastatur (gammelt - men godt til spil og det kan holde!)
men jeg har tænkt at købe mig en ny mus

Lidt data her:
http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=4662
Hvis i kigger rigtigt godt efter, kan man se at den er optisk :D :D :D
Hvorfor må børn ikke surfe på nettet selv?
Derfor! : http://movies.flabber.nl/sick.commercial…_Commercial.wmv

9

tirsdag, 22. april 2003, 14:16

MS Intellimouse 3.0 og et Acer keyboard til 100 kr.

10

tirsdag, 22. april 2003, 14:27

det nye sæt fra logitech med trådløs tastatur og en mx 700 ville jeg købe hvis det ikke var forde jeg har en mx700 i forvejen :)

11

tirsdag, 22. april 2003, 14:29

Nu ved jeg ikke om du spiller.. men hvordan fungerer MX700 i spil? Har før set problemer med cordless i spil pga reaktionstiden. MX700 bruger en ny "teknologi" men er det godt nok?

12

tirsdag, 22. april 2003, 14:30

Citeret

Originally posted by Getalife
Nu ved jeg ikke om du spiller.. men hvordan fungerer MX700 i spil? Har før set problemer med cordless i spil pga reaktionstiden. MX700 bruger en ny "teknologi" men er det godt nok?

MX700 kan tilfredsstille de fleste, men dem er dog ikke helt fri fra de problemer som trådløse mus nu engang har.... Desværre. Af samme grund, så fortrækker jeg klart en optisk mus med ledning. :P

13

tirsdag, 22. april 2003, 14:34

man skulle ikke kunne mærke forskel på mx700 og en mus med hale... :) jeg ved ikke selv om det er rigtigt da jeg aldrig har prøvet en... :(

jeg vil nok sige at det vigtigste er musen... tasterturet skal bare ligge godt til dine hænder og skal være behageligt for dig at bruge... :D men musen ville jeg intelli 3.0 eller mx500 (mx700 hvis du vil have trådløs :rolleyes:)

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

14

tirsdag, 22. april 2003, 14:35

Øvs.. det er nu ellers en temmelig fræk mus

(Off topic: fik lige en mail fra Studiedata.. mine bestilte varer er i posten :) )

15

tirsdag, 22. april 2003, 15:14

jeg har et logitech cordless desktop optical black købt way back eller var det sidste år.. dog er musen blevet skiftet ud med en mx 500.. min anden mus ku ik tåle en flyvetur igennem lokalet og ind i væggen, fatter det ik ?( mit tastatur ku godt klare samme flyvetur :D

16

tirsdag, 22. april 2003, 15:20

Jeg skiftede fra en ms intille explore som siges at være noget af det bedste til spil og jeg har ikke kunnet mærke nogen forskel på den og min MX700

hvis noget så kun til det bedre :)

17

tirsdag, 22. april 2003, 15:21

Citeret

Originally posted by wuffer
jeg har et logitech cordless desktop optical black købt way back eller var det sidste år.. dog er musen blevet skiftet ud med en mx 500.. min anden mus ku ik tåle en flyvetur igennem lokalet og ind i væggen, fatter det ik ?( mit tastatur ku godt klare samme flyvetur :D

Kunne den ikke ??... Skod-mus *G*

Næ, min gamle kuglemus kunne sgu tåle det hele.... også en tur ned i lokummet... Spørg ikke hvorfor den endte der nede, men det gjorde den nu.... *GG*... Bruger den dog ikke mere, men virker det gør den sgu. Skræmmende nok..... og JA, der VAR trukket ud før musen endte der nede ! *G* :D

19

tirsdag, 22. april 2003, 15:43

hehe kender godt det med at smide med musen :rolleyes: og det gamle kram kan sq holde til lidt af hvert... :]

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

20

tirsdag, 22. april 2003, 15:44

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sat mine taster på keyboardet på igen efter at have hamret hånden ned i det... sikkert også derfor jeg holder mig til billige keyboards... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.