Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 22. april 2003, 15:02

Citeret

Originally posted by |HG|AkirA
JO det er der !! men lige en anden ting !! der er da pænt hurtig respons på den her tråd må jeg lige sige !!

Jeps... Vi har intet liv !.... *LOL*

Ej, for mit vedkommende er vi blevet hurtige færdige her på arbejdet med det vi nu skulle inde på Børsen, så jeg sidder lige og hygger mig med arbejdets 1 mbit-linie.... Glæder mig til de nossefår til teknikkere tager sig sammen og trække mine nye kabler så min forbindelse kommer op på 1 mbit...

42

tirsdag, 22. april 2003, 15:04

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

JO det er der !! men lige en anden ting !! der er da pænt hurtig respons på den her tråd må jeg lige sige !!

Jeps... Vi har intet liv !.... *LOL*

Ej, for mit vedkommende er vi blevet hurtige færdige her på arbejdet med det vi nu skulle inde på Børsen, så jeg sidder lige og hygger mig med arbejdets 1 mbit-linie.... Glæder mig til de nossefår til teknikkere tager sig sammen og trække mine nye kabler så min forbindelse kommer op på 1 mbit...

k... jeg ska hjem til en 2mbit fra TDC som jeg deler med min bror som der er i mili !! :D

43

tirsdag, 22. april 2003, 15:06

Citeret

k... jeg ska hjem til en 2mbit fra TDC som jeg deler med min bror som der er i mili !! :D

Nice nok.... gider dog ikke at have TDC da de kun kan tilbyde en 2 mbit/s linie for en 500-mand cirka der omkring.... Den 1 mibt/s linie som jeg får koster mig kun 170....

44

tirsdag, 22. april 2003, 15:07

ville lige hører om der er nogen her der er på mirc eller icq eller noget så man kan snakke lidt mere ??

45

tirsdag, 22. april 2003, 15:08

Citeret

Citeret

Nice nok.... gider dog ikke at have TDC da de kun kan tilbyde en 2 mbit/s linie for en 500-mand cirka der omkring.... Den 1 mibt/s linie som jeg får koster mig kun 170....

Fair nok !! men nu er det så lige det eneste vi kan få da der er en forbandet bunke træer der hvor jeg bor så FWA er udelukket !! og på den anden side så er min bror tilfreds med det !! (er jeg dog ikke !! )

46

tirsdag, 22. april 2003, 15:11

Citeret

ville lige hører om der er nogen her der er på mirc eller icq eller noget så man kan snakke lidt mere ??

Tja, du kan jo klikke på PROFIL under en bruger for at se om ham/hun er online på ICQ eller klikke på MEMBERS øverst for at se en oversigt over forum-medlemmerne...

47

tirsdag, 22. april 2003, 15:11

Citeret

Fair nok !! men nu er det så lige det eneste vi kan få da der er en forbandet bunke træer der hvor jeg bor så FWA er udelukket !! og på den anden side så er min bror tilfreds med det !! (er jeg dog ikke !! )

Er du ikke tilfreds med en 2 mbit?? huh?... Hvorfor ikke ?

48

tirsdag, 22. april 2003, 15:12

Citeret

Citeret

Er du ikke tilfreds med en 2 mbit?? huh?... Hvorfor ikke ?

Vil jeg entlig også godt vide jeg har også en 2 mbit og er da ret glad for den.

49

tirsdag, 22. april 2003, 15:14

ok det kunne godt være at jeg fik sagt det lidt forkert !! selvfølig er jeg glad for det men det er nu mere det at det kommer fra TDC som jeg ikke kan lide !!!

50

tirsdag, 22. april 2003, 15:14

Hvem der bare havde sig en G.SHDSL fra Cybercity :(
1.3/1.3 = 1700/md
eller
2.4/2.4 = 2500/md

51

tirsdag, 22. april 2003, 15:15

Jeg er sgu ligeglad med hvem der leverer inet.. bare det er billigt..

52

tirsdag, 22. april 2003, 15:15

Citeret

ok det kunne godt være at jeg fik sagt det lidt forkert !! selvfølig er jeg glad for det men det er nu mere det at det kommer fra TDC som jeg ikke kan lide !!!

Det forstår jeg nu heller ikke de har da en dejlig stabil forbendelse og er da ikke dyre end andre mere :)

53

tirsdag, 22. april 2003, 15:16

hmmmm min cisco lærer har lige sagt til os at novel 6 kan have over 17 milioner bruger !! computern gik ned pga for lidt HDD !! men det er FANME meget !!

54

tirsdag, 22. april 2003, 15:17

Citeret

Noget galt med TDC da ?.... Er nu ellers meget glad for at arbejde her.... :D :D :D

55

tirsdag, 22. april 2003, 15:17

Jeg har Boomtown (TDC) ADSL 512/512 og er blevet smidt af 2 gange i de 2½ år jeg har haft det. Ingen klager herfra.

56

tirsdag, 22. april 2003, 15:18

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK

Citeret

Det forstår jeg nu heller ikke de har da en dejlig stabil forbendelse og er da ikke dyre end andre mere :)

Det er jo det.... Priserne for almindelige folk er jo stort set det samme over det hele.... plus/minus service af forskellig art... :D

57

Citeret

Citeret

Noget galt med TDC da ?.... Er nu ellers meget glad for at arbejde her.... :D :D :D

sorry !!! for talen men jeg har været ude for noget dårligt service når man ringer der ind !!

58

Citeret

Hvor sidder du? Jeg var hos TDC Internet for et par år siden.

59

tirsdag, 22. april 2003, 15:19

Citeret

Originally posted by Getalife
1.3/1.3 = 1700/md
eller
2.4/2.4 = 2500/md

Tja... For ikke at overdrive, så ville en T3-forbindelse da nok dække de flestes behov. :D

60

tirsdag, 22. april 2003, 15:19

Citeret

Citeret

Originally posted by Getalife
1.3/1.3 = 1700/md
eller
2.4/2.4 = 2500/md

Tja... For ikke at overdrive, så ville en T3-forbindelse da nok dække de flestes behov. :D

den vil jeg gerne tro på !! :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.