Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. april 2003, 01:42

Jeg var, indtil for nylig da, helt sikker på, at jeg i mit nye monster skulle ahve et sapphire radeon 9700pro
Så lige samme dag som jeg ville bestille den, blev jeg i tvivl... For sørme om ikke Tyans udgave sælges i samme butik(SHG.dk) til kun 100 kr mere..

Jeg har læst, at tyans version er meget god, og at mange gamers ville vente lidt med at købe deres 9700pro kort, til det udkom. Så tænker jeg: "Ville det mon være klogere med et sådant kort, det må guruerne i tweak.dk's forum vel vide :)".

Så, hvad burde jeg vælge, Saphhire radeon 9700pro, eller Tyans version?

Evt. link til en test mellem de 2 kort. Det har jeg selv haft meget svært ved at finde :)

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

2

tirsdag, 22. april 2003, 05:23

jeg har os hørt at tyan sku være rigtig godt.. både på den ene og den anden måde.. sku os være godt at overclocke... hvis den kun koster 100mere så ville jeg ta den.. men igen ville da os læse nogle test om den :D

sørme om jeg ik finder en test af tyan...

http://www.tweakup.dk/article/31/dk/ 8)

3

tirsdag, 22. april 2003, 09:21

Hmm... Jeg står også og skal have et Radeon 9700 PRO her én af de kommende dage. Havde tænkt mig at det skulle være et Sapphire.... meeen.... det kunne være nice at læse endnu en test... ;)

4

tirsdag, 22. april 2003, 16:28

yeah, hvis I finder nolge, så post dem det her :) :tongue:

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.