PM

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. april 2003, 23:04

hvorfor popper der ik et vindue frem hvor der står you got message eller lignende når man får en PM???? andre der syns det er træls???

og lige noget andet gæt hvem der lige har cyklet 17km for at komme på arbejde :D er tosset ved det godt*GGGGGGGGGG*

2

mandag, 21. april 2003, 23:04

er du cykel narkoman??? :P :P

3

mandag, 21. april 2003, 23:05

4-10 !... Held enig. :] ... Roger That.... Over and out. :D

4

mandag, 21. april 2003, 23:10

Citeret

er du cykel narkoman???

er du gal?? nej fandme nej... de eneste tidspunkter jeg cykler er for at få noget cola og mad*GGG* og det er sjældent over 3km sidste gang jeg har cyklet over 6m var for 2 år siden men der cyklede jeg os hele samsø tyndt på en dags tid eller noget

5

mandag, 21. april 2003, 23:49

Citeret

Originally posted by wuffer
hvorfor popper der ik et vindue frem hvor der står you got message eller lignende når man får en PM???? andre der syns det er træls???

og lige noget andet gæt hvem der lige har cyklet 17km for at komme på arbejde :D er tosset ved det godt*GGGGGGGGGG*

Fordi du har sat flueben i at modtage besked når der er pm.

The_Unforgiven

6

tirsdag, 22. april 2003, 01:25

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

Citeret

Originally posted by wuffer

Fordi du har sat flueben i at modtage besked når der er pm.

The_Unforgiven

Må vel være omvendt - eftersom han siger der IK popper et frem........ ;) ;)

7

tirsdag, 22. april 2003, 05:19

Citeret

Må vel være omvendt - eftersom han siger der IK popper et frem........

hvor pokker ændre man det henne?? har let og let men ka ik finde det... nu er klokken jo os 4 om natten måske derfor*GG* er mega frisk :D

8

tirsdag, 22. april 2003, 10:05

kan heller ikke finde den instilling.

9

tirsdag, 22. april 2003, 12:58

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
kan heller ikke finde den instilling.

Ditto... ?(

11

tirsdag, 22. april 2003, 13:15

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Så er vi 4

He he... Så er det jo nok ikke os der spontant er blevet blinde... :D

12

tirsdag, 22. april 2003, 17:58

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Så er vi 4

5 :D

...

13

tirsdag, 22. april 2003, 18:06

må jeg gerne være med i jeres lille gruppe... jeg kan fanme ikke finde den skide indstilling...

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

14

tirsdag, 22. april 2003, 18:09

Citeret

Originally posted by MrKenny
må jeg gerne være med i jeres lille gruppe... jeg kan fanme ikke finde den skide indstilling...

Jepper. Velkommen i gruppen "de blinde høns". :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.