Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. april 2003, 18:11

Hej

Jeg skal konfirmeres den 27. April og jeg har ikke fået lavet en takkesang endnu. Jeg har været inde festsange.dk, men kan ikkelige finde en der passer godt. Så har I nogle links til sider med Takkesange eller har I selv skrevet nogle, så reply dem lie her. Tak.

P.S. Ved godt det er halv sent at spørge :)

2

mandag, 21. april 2003, 18:13

Jeg kan da saaagtens lige smække en sammen til dig ;)
Aj.. hvis der ikke er noget på festsange kender jeg ikke nogen steder.

3

mandag, 21. april 2003, 18:32

nogen er blevet det :P

...

4

mandag, 21. april 2003, 18:36

Getalife: Okay :)

Snuffi: Er jeg også om 6 dage :)

5

mandag, 21. april 2003, 18:40

Jeg er også i tvivl angående en sangskjuler. Jeg ved ikke helt hvad det kunne være, så der må I meget gerne også komme med nogle forslag :).

6

mandag, 21. april 2003, 18:43

Du kunne folde en svane i gibs.. eller udhule en gnu..
Eller tage den kedelige og rulle sangene sammen og ligge dem i en flet-kurv, pyntet med farvet papir og bånd..

7

mandag, 21. april 2003, 18:47

lad være med at lave en? Jeg havde heller ik en til min konfirmation ...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

8

mandag, 21. april 2003, 18:48

nej ingen sang bu bu :O lav hellere en tale det gjorde jeg også var pisse nervøs min mine parents blev så rørte og alle folk syntes det var fedt :D

9

tirsdag, 22. april 2003, 09:48

Citeret

Originally posted by ZeRo_CooL
nej ingen sang bu bu :O lav hellere en tale det gjorde jeg også var pisse nervøs min mine parents blev så rørte og alle folk syntes det var fedt :D

Sådan var det også til min konfirmation.. Det var ok vellykket.. Bortset fra min fætter på 10 der havde drukket sig stiv i hvidvin... :P

10

tirsdag, 22. april 2003, 15:34

Her er et alternativt forslag...

Hvad med at leje et karaokee anlæg. Det er vildt sjovt og så slipper du for at skrive en sang. Jeg ved godt det ikke er så traditionelt, men hvorfor skal konfirmationer, bryllupper m.m. altid være så ens...

Ps. Jeg blev selv konfirmeret for 18 år siden, så jeg er jo en gammel fis der ikke fatter en meter af hvad der rykker for jer unge. :)

11

tirsdag, 22. april 2003, 15:38

til sangskjuler kan du jo tage en gammel skærm og tag lortet ud af den :D men det er fanme lang tid siden jeg blev konfimeret og kan ikke huske hvilken sang jeg havde... ?( hvis jeg havde en :]

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

12

tirsdag, 22. april 2003, 19:34

til sandman---- SÅ KAN DIN FÆTTER LÆRE DET KAN HAN

13

tirsdag, 22. april 2003, 19:35

Citeret

Originally posted by neo
til sandman---- SÅ KAN DIN FÆTTER LÆRE DET KAN HAN
han skal jo lære det på et eller andet tidspunkt... og følge statestikerne starter unge jo også tidligere og tidligere ;)

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

14

tirsdag, 22. april 2003, 19:37

HÆ HÆ HÆ HÆ

15

tirsdag, 22. april 2003, 19:39

Hehe...

Btw. Tillykke.. JEg blev konf. sidste år, jeg havde hverken skrevet sang eller tale.. Det var jeg nu godt tilfreds med :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.