Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 20. april 2003, 21:23

Citeret

Originally posted by ZeRo_CooL
God side her er et sapphire 9700 pro billigt koster ca 2300 kr :D
http://www.mc-marketing-shop.de/

Det var jo en god pris.... Jeg havde ellers indtil videre tænkt mig at købe kortet hos Ebug da de også har et par andre ting jeg skal have, men for at spare endnu 33 euro så er det jo være at skifte forhandler... ;)

Dog lagde jeg mærke til at det er ATI´s køler på det kort hos MC-Marketing istedet for Sapphires køler som er bedre. Det er dog ligemeget da jeg skal have H20 på kortet og selvom jeg ikke skulle så ville jeg fandme ikke betale ca. 250 kr mere bare for at det er Sapphires køler der sad på kortet...

Er det bare mig eller har Sapphire også laver Radeon 9700 PRO med sort/mørkt PCB ?.... og det skal IKKE være Ultimate Edition-kortet.... Bare ganske almindelige Radeon 9700 PRO...

22

søndag, 20. april 2003, 21:59

keine anung GRILL men det kort som de viser er jo kun vejledende så du skal jo nok regne med at det er Sapphire køleren der sidder på, og dat var da så lidt at jeg hjalp dig, der kan man se bare ved at kigge lidt bedre efter nogle gange kan man spare mange penge :D

23

søndag, 20. april 2003, 22:05

Citeret

keine anung GRILL men det kort som de viser er jo kun vejledende så du skal jo nok regne med at det er Sapphire køleren der sidder på, og dat var da så lidt at jeg hjalp dig, der kan man se bare ved at kigge lidt bedre efter nogle gange kan man spare mange penge :D

Tja... Kortet findes ihvertfald i mindst 2 udgaver.... Med og uden Sapphires køler.... Men det er ikke så vigtigt...

Det jeg dog syntes er lidt vigtigt er at selve kortet ikke er rødt som det nu er på billederne... Det vil ikke så fandes godt ud i det system jeg er ved at bygge...

Ja, det skal sparke røv samtidig med at det ser godt ud... ;)

24

søndag, 20. april 2003, 22:57

nu se det det er så nice det look og så koster det kun 320 euro :D

http://www.fic.com.tw/product/vga/1stgra…spx?model_id=15

25

søndag, 20. april 2003, 22:59

Citeret

nu se det det er så nice det look og så koster det kun 320 euro :D

http://www.fic.com.tw/product/vga/1stgra…spx?model_id=15

Nice kort, men det eneste jeg skal bruge er et Radeon 9700 PRO med mørkt PCB.... Helst sort eller noget ligende... Mørkeblå ville nu heller ikke være så ringe... ;)

26

søndag, 20. april 2003, 23:14

mørkeblå så bevæger vi os over i et Hercules så taler vi helt andre priser, men det er også et vild godt kort, Hercules styre, har et Home Theater XP 6.1 lydkort det er så nice godt :D

27

søndag, 20. april 2003, 23:17

Citeret

mørkeblå så bevæger vi os over i et Hercules så taler vi helt andre priser, men det er også et vild godt kort, Hercules styre, har et Home Theater XP 6.1 lydkort det er så nice godt :D

Ja, Hercules laver nogle gode produkter.... Det grafikkort jeg har nu er et Hercules kort....

Jeg tror dog mest jeg har lyst til et Sapphire kort, men Hercules vil også være en mulighed....

Spørgsmålet er bare hvor svært det bliver at finde et mørkt Sapphire kort.... Der er intet som en god udfordring. ;)

28

søndag, 20. april 2003, 23:25

HMMM tror det bliver meget svært da de jo ikke laver dem men man kunne jo male kortet blåt det skulle der jo egentlig ikke kunne ske så meget ved, altså med en spray, så ville jeg sige at det var modding aller sygeste grad men nice nok

29

søndag, 20. april 2003, 23:38

Citeret

HMMM tror det bliver meget svært da de jo ikke laver dem men man kunne jo male kortet blåt det skulle der jo egentlig ikke kunne ske så meget ved, altså med en spray, så ville jeg sige at det var modding aller sygeste grad men nice nok

Joh Sapphire laver mørke kort...

Som du kan se, så kommer Sapphire Radeon 9700 PRO Ultimate Edition i 2 udgaver...

Gæt hvilken farve jeg vil have ?..... Jeg vil bare ikke betale for "Ultimate Edition" da jeg ikke skal bruge den passive køleprofil til noget... Derfor leder jeg efter et mørkt kort UDEN den passive køleprofil...

Seneste tests og artikler

0

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere

0

MSI X99S XPower AC

Tweak.dk har lige gennemført v
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere

0

NVIDIA kommer med GeForce GTX 960

NVIDIA arbejder på at lancere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.