Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

mandag, 21. april 2003, 17:43

Citeret

Originally posted by Getalife
Samme her..
Desuden er jeg lidt ligeglad med ET.. problemerne her på jorden kommer efter min mening i første række.

Ja, fuck E.T.... Han er alligevel en børnelokker. Det så jeg engang i en film og film lyver jo aldrig. *G* :D

62

mandag, 21. april 2003, 17:44

Kommer det fra en som vil lyve for sin PC... :(

63

mandag, 21. april 2003, 17:48

Citeret

Kommer det fra en som vil lyve for sin PC... :(

Jeps... :D *GG*

64

mandag, 21. april 2003, 17:50

Det er helt okay at lyve for børn og ældre.. men sin egen PC.. der sætter jeg grænsen.. ;)

65

mandag, 21. april 2003, 17:52

Citeret

Det er helt okay at lyve for børn og ældre.. men sin egen PC.. der sætter jeg grænsen.. ;)

Ja, okey... kan godt følge dig. *LOL*

66

mandag, 21. april 2003, 18:51

Citeret

Det samme her....

Jeg har søgt efter E.T. siden december 2000 med min gamle PII, men har sgu ikke fundet ham.... :D

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/fcgi-…=user_stats_new

Haha, 2 1/4 år og så har du ikke fået noget ud af det endu:D

Forresten så lyder det da lidt mærkeligt at en computer bare sådan kan stå og finde rumvæsner. Den har jo ikke noget måleudstyr, teleskob eller andre højteknologigske dimser til at lede efter rumvæsner med.

Tror at det program er en gang fup, eller om ikke andet så er chanserne i hvært fald ekstremt små for at man får nogle resultater ud af at have sådan en maskine stående og regne, eller hvad den nu laver for at finde aliens.

Med Folding@Home sender man jo sine resultater over til Stanford universitetet hvor der sidder nogle professore og studere de udregninger ens computer har lavet :]

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

67

mandag, 21. april 2003, 19:26

Jubii... Så er GrillRotten færdig med sin FOLDING Work Unit og er kommet på Tweak.dk-listen. :D

He he.... Har fået højere score med min lorte-computer end Plauge og Axel har..... Spøjst. *G* Gad vide hvordan de regner det ud ??.... ?(

http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=32157

68

mandag, 21. april 2003, 19:27

Citeret

Originally posted by Jonex

Citeret

Det samme her....

Jeg har søgt efter E.T. siden december 2000 med min gamle PII, men har sgu ikke fundet ham.... :D

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/fcgi-…=user_stats_new

Haha, 2 1/4 år og så har du ikke fået noget ud af det endu:D

Forresten så lyder det da lidt mærkeligt at en computer bare sådan kan stå og finde rumvæsner. Den har jo ikke noget måleudstyr, teleskob eller andre højteknologigske dimser til at lede efter rumvæsner med.

Tror at det program er en gang fup, eller om ikke andet så er chanserne i hvært fald ekstremt små for at man får nogle resultater ud af at have sådan en maskine stående og regne, eller hvad den nu laver for at finde aliens.

Med Folding@Home sender man jo sine resultater over til Stanford universitetet hvor der sidder nogle professore og studere de udregninger ens computer har lavet :]

Tja, det lyder måske mærkeligt at en computer kan finde E.T, men hvis man læser om det på deres side, så er det lettere at forstå.... For at gøre en lang historie kort. ;)

69

mandag, 21. april 2003, 23:35

Jeg regner med at blive færdig med min første i morgen..

Er på 35/400 men den bliver tændt i morgen tidlig kl. 7 og står så til i morgen ved 23 tiden en gang

70

tirsdag, 22. april 2003, 02:12

jeg er med :D

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.