Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 20. april 2003, 17:34

jeg har sagt JA men jeg aner ikke hvad det er

Er det en eller anden der kan komme med en forklaring???

42

søndag, 20. april 2003, 17:51

Citeret

Originally posted by Getalife
Tror du må have dig en bedre cpu.. en Intel måske... ;)

jeg er lige begyndt på en ny :P så jeg tror ik det har noget med min cpu eller sådan at gøre :P

43

søndag, 20. april 2003, 18:22

62/400.. det må blive 18 på en time :)

44

søndag, 20. april 2003, 18:31

Citeret

jeg har sagt JA men jeg aner ikke hvad det er

Det går ud på at simulere proteiners opbygning over en længere tidshorisont. Det bruger de data de får til at lære, hvordan proteiner bygges og hvorfor det sommetider går så galt at der udvikles sygdomme som alzheimer og parkinson etc. Det er hvad jeg får det til.

46

søndag, 20. april 2003, 20:24

jamen hvor og hvordan???

47

søndag, 20. april 2003, 20:31

hahahah i slår aldrig vores folding gruppe www.overclocking.dk, jeg har personligt 2 computere til at stå 24/7 og gøre det :)

48

søndag, 20. april 2003, 20:42

Citeret

Originally posted by xentor
hahahah i slår aldrig vores folding gruppe www.overclocking.dk, jeg har personligt 2 computere til at stå 24/7 og gøre det :)

Som du burde vide, så er det ikke om at slår andre, men om at gøre en god gerning.... :P

Hvis vi bare ville slå andre, så havde nu nok kastet os over SETI istedet for, men der er jo en grund vi har valgt FOLDING...

49

søndag, 20. april 2003, 20:57

det har du ret i grillrotten, men det er da stadig sjovt at se hvem der slår hvem :D

50

søndag, 20. april 2003, 21:02

Citeret

Originally posted by MontyMuS
jamen hvor og hvordan???

Gå ind på siden her, download den øverste og installer:http://folding.stanford.edu/download.html

51

søndag, 20. april 2003, 21:04

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Hmm.. Det kan da kun køre som pauseskærm ikke..

Btw. så er jeg på 87 af den første :D

Nej, under installationen kan du vælge om det skal være som pauseskærm eller ej

52

søndag, 20. april 2003, 21:12

Citeret

Originally posted by xentor
det har du ret i grillrotten, men det er da stadig sjovt at se hvem der slår hvem :D

Ja, det har du vel nok lidt ret.... :] Det er dog ikke derfor jeg er med i FOLDING-programmet....

53

søndag, 20. april 2003, 22:00

Citeret

Originally posted by Getalife

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Hmm.. Det kan da kun køre som pauseskærm ikke..

Btw. så er jeg på 87 af den første :D

Nej, under installationen kan du vælge om det skal være som pauseskærm eller ej

kk tak..

Men jeg holder mig nu til pauseskærmen alligevel.. Jeg er på 106/400 nu :D

54

mandag, 21. april 2003, 01:24

Ok jeg er også med på den. Det kunne være fedt hvis vi kunne få en masse med på teamet:D

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

55

mandag, 21. april 2003, 01:27

Citeret

Originally posted by Jonex
Ok jeg er også med på den. Det kunne være fedt hvis vi kunne få en masse med på teamet:D

Helt enig... Når folk har gjordt deres første enhed færdig, så kan vi se på Team-listen hvor mange der her fra Tweak.dk deltager i projektet. Derforhåbenligt er der mere end et par stykker... :]

Team-Statistik : http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=32157

Team-ID : 32157 (dette tal skal står i ens FOLDING-program hvis ens resultat skal være med på teamets liste)

56

mandag, 21. april 2003, 11:02

Hvad er det der SETI for noget crap ?(

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

58

mandag, 21. april 2003, 15:50

Citeret

der leder man bare efter rumvæsner i stedet for at folde proteiner 8o personligt fandt jeg ingen efter jeg havde søgt i et halvt år

59

mandag, 21. april 2003, 16:04

Citeret

Originally posted by gex

Citeret

der leder man bare efter rumvæsner i stedet for at folde proteiner 8o personligt fandt jeg ingen efter jeg havde søgt i et halvt år

Det samme her....

Jeg har søgt efter E.T. siden december 2000 med min gamle PII, men har sgu ikke fundet ham.... :D

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/fcgi-…=user_stats_new

60

mandag, 21. april 2003, 17:29

Samme her..
Desuden er jeg lidt ligeglad med ET.. problemerne her på jorden kommer efter min mening i første række.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.