Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 5. november 2004, 15:08

Argh nu har jeg lige fået monteret mit vandkøling, og har ladet det stå i 20 timer, så prøver jeg at samle min comp med vandkøling, og så starter den med at bibbe, og lukke ned efter 5-10 sek...

Jeg tror måske det kan være fordi den ikke kan detecte cpu fan ? for der er ikke nogen blæser tilsluttet det 3pins stik der hedder cpu fan...
Men kan det være det ?

I må gerne skrive alt hvad der kan være galt når ens comp bibber.

Mit mb er : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99553

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (05.11.2004, 15:08)

2

fredag, 5. november 2004, 15:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Det kommer meget an på hvordan det bibber..

Det skulle gerne stå i din manual...

Kig evt. her:
http://bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (05.11.2004, 15:14)

3

fredag, 5. november 2004, 15:19

Prøv at tage bat ud.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

fredag, 5. november 2004, 15:21

mener det er det med cpu fan, læste om en anden der havde samme problem, så gik han bare ud og slog det fra :) så virkede det.

ja hej [smiley_med_briller]

5

fredag, 5. november 2004, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Argh nu har jeg lige fået monteret mit vandkøling, og har ladet det stå i 20 timer, så prøver jeg at samle min comp med vandkøling, og så starter den med at bibbe, og lukke ned efter 5-10 sek...

Jeg tror måske det kan være fordi den ikke kan detecte cpu fan ? for der er ikke nogen blæser tilsluttet det 3pins stik der hedder cpu fan...
Men kan det være det ?

Mit mb er : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99553

Det er vel bare en indstilling i BIOS...

Mit Max3 gør det når OTES fan ikke sidder til... Man kan på mit mobo gå ind i bios og så den der checking ting fra...

Eller sætte den til at tjekke nogen andre steder ;)

Ellers prøv at sæt en blæser til og så slå det fra og så pil den ud igen ;)

6

fredag, 5. november 2004, 15:22

Repeating High/Low Either the CPU is not seated properly or the CPU is damaged. May also be due to excess heat. Check the CPU fan or BIOS settings for proper fan speed.

Jeg prøver at sætte en blæser til cpu...

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

7

fredag, 5. november 2004, 15:31

High frequency beeeps while running Overheated CPU Check the CPU fan for proper operation. Check the case for proper air flow. Nu gør den sådan... Kan jeg godt bare slukke for det i bios ?

Nogle som har oplevet det samme da de monterede vandkøling ?

8

fredag, 5. november 2004, 17:32

Jeg er kommet lidt længere, men jeg har fået et nyt problem... kig her istedet : http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=30366&sid=

Seneste tests og artikler

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.