Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

21

fredag, 18. april 2003, 13:02

Citeret

Originally posted by SirErugor
Winbond Moduler?? ?( ?(

Når man snakker om RAM-moduler så er det de små sorte klodser som sidder på RAMene. Kvaliteten af dem afgører om RAMene er gode eller dårlige. Winbond-mobuler på Performance RAM er nogle af de bedste. De bedste siger de fleste, men det er jo et vidt begreb for hvis du ikke skal overclocke dem til de skriger, så kan du sagtens "nøjes" med andre moduler. Alle Performance RAM er gode... Nogle er bare bedre end andre.

Jeg har selv Performance RAM, men ikke med Winbond da de kan være svære at opdrive. Dog så gør det ikke det store i øjeblikket da jeg ikke har behov på nuværende tidspunkt for at overclocke mine DDR-333 RAM til ca. DDD-440 som Bias vist har fået sine forhåndværende Performance m/ Winbond moduler op på...

De fleste Performance DDR-333 RAM kan vist godt komme op på cirka DDR-400.... Det er dog over 400 mhz det kan begynde at knibe for DDR-333...

22

fredag, 18. april 2003, 13:04

Citeret

Originally posted by Daniel | Oc-central.dk

Citeret

Aahhhh... Sejt :D

Jep og de er også SUPER hurtige....!

Jeps, men også svære at finde når det drejer sig om DDR-333 RAM..... Men hvis han ikke skal overclocke sine RAM over DDR-400, så er det jo ikke et must at det skal være WINBOND... ;)

23

fredag, 18. april 2003, 13:04

Citeret

Winbond Moduler?? ?( ?(

Ja Winbond er ram modulets navn. Performance ram kan også fåes med f.eks V-data moduler, de er dog ikke så hurtige som f.eks Winbond

24

fredag, 18. april 2003, 13:06

Aahhhh... Sejt :D

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement