Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
hej jeg hjælper lige Karga dan han kun har 56k lige nu
han skal bruge en god 19" skærm til ca. 2k og den skal bruge til cs og andre spil. Han har kigget lidt på nogle samsung men han ved ikke hvilken han skal vælge. Er det forkert når jeg siger til ham at samsung SyncMaster 959 NF er den bedste skærm til den pris???
Core i7 920 D0 + Vand I Asus P6T X58
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I 2xWD Black 750GB 32mb Raid0
6970 2GB Crossfire I Dell U2311H I Corsair AX850Watt I CM 690II Advanced
Soundblaster X-FI XtreameMusic I Logitech Z4 2.1 I Logitech G500 + Razer Lycosa Black Dell XPS 16 - 2.4Ghz - 1080P WLED - 1GB ATI 4670 - 8GB DDR3 - 250GB SSD Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB
Køb en LG Flatron F900P den er supernice har den selv og har anbefalet den til 3 venner som faldt for den med det samme, så nu har vi en lille famillie af LG skærme
Jeg har lige købt en Samsung Syncmaster DF1100 21" til 3400 kr.- den er virkelig lækker! Mine forældre har den i snakker om i 19", den er også virkelig god! Tror ikke du går galt i byen med samsung skærme af en vis kvalitet - dog har jeg kun dårlige erfaringer med LG skærme... Men derfor kan de jo godt være gode..
Kører selv med en Dell 21" og den er sgu meget lækker... Kæresten har så en Philips 19" og der er fandenma et knald godt billede på den skærm...
Samtron skulle også lave nogle sygt godt skærme billigere end Samsung men egentlig stadigvæk en Samsung skærm bar billigere udgave og solgt under et andet navn men er Samsung der har fremstillet skærmen...
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Men der er jo lige det med de to streger som de fleste samsung skærme har
Hvis du mener 2 sorte streger på hver sin side af midten har det så intet med Samsung at gøre men er ganske normalt når vi snakker om et Fladt Trinitron Billedrør...