Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. oktober 2004, 19:50

jeg har lige købt en NEC 3500 og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår man bruger -skiver og + skiver
og hvad er forskelen på dem

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
i7 4820k - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
4x4gb Dominator 2133mhz
Corsair AX1200
2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
2x EK-DDC 3.2 PWM XSPC top. Dual loop
3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
XSPC Cube

2

lørdag, 30. oktober 2004, 20:00

Så vidt jeg ved er det bare to forskellige producenter der står bag. Men kan ikke på stående fod lige sige hvilken en af dem der er erklæret for standarden da jeg ikke er så meget inde i emnet. :)

3

lørdag, 30. oktober 2004, 20:11

De fleste stationære DVD-afspillere er gladest for DVD+R... Dog har jeg ikke haft problemer på nogle af de 4 DVD afspillere jeg har haft med hverken Verbatim, DataWrite eller BulkPaq DVD-R skiver..

4

lørdag, 30. oktober 2004, 20:31

minus formatet er det originale opfundet af Pioneer. Plus er en blanding mellem minus og tiltag gjort i DVD-RAM formatet.

Man skulle tro at minus formatet burde være bedst understøttet, men rent faktisk er der flere maskiner der hellere vil læse plus end minus. Dette er dog fra afspiller til afspiller.

Seneste tests og artikler

0

SMS Audio - Sync Sport Wireless By 50

Gennem 2014, har vi testet en
Læs Mere

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC kommer med Desire 620 smartphone

HTC har haft stor succes med d
Læs Mere

0

Nyt ASUS Strix 7.1 Gaming Headset

Du kender måske allerede flere
Læs Mere

0

Mushkin med 1TB Reator SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.