Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

41

mandag, 21. april 2003, 17:41

Citeret

Originally posted by Getalife
Det kunne også være frækt at bygge den ind i lågen på et TT A5000A.. men det kræver nok noget halvsolidt værktøj :(

Det kunne sagtens lade sig gøre.... ;)

42

mandag, 21. april 2003, 17:43

Ork ja.. men som sagt et spørgsmål om hvor god en plasma-skærer man har... ;)

43

mandag, 21. april 2003, 17:45

plasmaskærer... nu kommer jeg til at tænke på sådan en til plader der er flere kvadratmeter*GG* håber ik det er sådan en du ska bruge.... :D

44

mandag, 21. april 2003, 17:46

Det er jo en meget stor låge.. ;)

45

mandag, 21. april 2003, 17:47

Citeret

Ork ja.. men som sagt et spørgsmål om hvor god en plasma-skærer man har... ;)

Hvorfor så lige en plasma-skærer ??

46

mandag, 21. april 2003, 17:48

Det var også bare for sjov.. tror bare ikke en "Dremmel" eller en stiksav kan klare det. Den er jo over 10mm tyk nogle steder.

47

mandag, 21. april 2003, 17:50

Citeret

Det var også bare for sjov.. tror bare ikke en "Dremmel" eller en stiksav kan klare det. Den er jo over 10mm tyk nogle steder.

Hmm... Blier måske lidt svært at gøre med en almindelig dremmel når det drejer sig om 10mm, men det kan godt lade sig gøre.... Det kan det også med en ordenlig stiksav der IKKE har en træ-klinge. *GG* :]

48

mandag, 21. april 2003, 17:52

Det med træ-klingen har du nok ret i ;)
Det vil tage evigheder selv med en ordenlig metalklinge

49

mandag, 21. april 2003, 17:58

Citeret

Det med træ-klingen har du nok ret i ;)
Det vil tage evigheder selv med en ordenlig metalklinge

Evigheder ? *GG*.... Hvor stort hul vil du da have ?... Det tager da ikke så lang tid... ;)

50

mandag, 21. april 2003, 17:59

Ja nu er det ikke ligefrem smør man skærer i vel? ;)

51

mandag, 21. april 2003, 17:59

hvis du har meget travlt så ville jeg foreslå en skærebrænder... men så ska det os gå meget stærkt så du ik futter det hele af :D

52

mandag, 21. april 2003, 18:06

Jeg kunne forestille mig at det ville tage et par timer at få det skåret igennem med en stiksav.. og det er lige omkring 1½ time mere end jeg vil stå en den larm.. (man skal passe på ørerne når man er ved at blive gammel).. det tog et par timer at skære ud til et vindue i et gammelt kabinet.. det tog lige et par dage at komme sig igen

53

mandag, 21. april 2003, 18:09

Citeret

Jeg kunne forestille mig at det ville tage et par timer at få det skåret igennem med en stiksav.. og det er lige omkring 1½ time mere end jeg vil stå en den larm.. (man skal passe på ørerne når man er ved at blive gammel).. det tog et par timer at skære ud til et vindue i et gammelt kabinet.. det tog lige et par dage at komme sig igen

He he... Den dag man kan lave noget fedt rigtig casemod på ½ time uden at det ligner noget der er klasket om med hammer & søm, giver jeg sgu bajere.... Gode ting tager lidt tid. ;)

54

mandag, 21. april 2003, 18:11

Det har jeg heller ikke noget imod.. slet ikke.. jeg gider bare ikke alt den larm :)

55

mandag, 21. april 2003, 18:18

Citeret

Det har jeg heller ikke noget imod.. slet ikke.. jeg gider bare ikke alt den larm :)

Det er jo derfor høreværn er opfundet... :D

56

mandag, 21. april 2003, 18:19

http://www.matrixorbital.com/products/vk204-25.htm der ka den købes.. der er bare sat blåt folie på den bagefter........ koster 123$ plus fragt og told og alt det der

57

mandag, 21. april 2003, 18:19

Arj.. så kan man ikke høre om telefonen ringer.. (tror bare det er et spørgsmål om dovenskab ;( )

58

mandag, 21. april 2003, 18:20

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Det her er nu det fedeste LCD-display syntes jeg.... Så mangler jeg bare at finde et sted man kan få sådan et.. :]

OMG OMG OMG :D
Hvor kan man købe sådan en laban..?
Og hva koster de ca..? :D

...

59

mandag, 21. april 2003, 18:21

Citeret

Arj.. så kan man ikke høre om telefonen ringer.. (tror bare det er et spørgsmål om dovenskab ;( )

ho ho.... Jeg syntes det er en fordel når man ikke kan høre telefonen.... hader at snakke i telefon. jeg er overbevist om at folk bare ringer for at irretere mig. *GG* :D

60

mandag, 21. april 2003, 18:25

Citeret

så er det man har en mobiltelefon med vibrator ^^

...

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement