Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 10. oktober 2004, 23:03

kan man finde den rene fave på en printer.
når jeg prøver at kører rød fave ud kommer der gul fave med for at lave den røde fave og når jeg køre blå kommer der rød fave med for at lave den blå
men den rene fave som er i favepatronen har en favekord er det nogle som kender den
printeren er en HP psc 750

2

mandag, 11. oktober 2004, 00:03

Er det ikke fordi det er en farvepatron med CMYK farver?

Det er jo Cyan Magenta Yellow og Black...

http://www.shampoopoo.com/pictures/CMYK.printer.test.gif

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (11.10.2004, 00:04)

3

mandag, 11. oktober 2004, 00:16

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så kører den med Tri-Color-Patron ... Ergo RGB+K.... Rød/Grøn/Blå + Sort(Kontrast) ...

btw ... Kan godt li den måde Bubbi "oversætter" CMYK på ... Cyan / Magenta / Yellow / Black... høm høm... :)) ... Du kunne nu godt have skrevet KONTRAST istedet for ... Bare for at være flueknepper nu når det er over midnat .... Men siden du har skrevet det på engelsk, så går jeg ud fra det bare er noget du har fundet på nettet ... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (11.10.2004, 00:18)

4

mandag, 11. oktober 2004, 00:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

btw ... Kan godt li den måde Bubbi "oversætter" CMYK på ... Cyan / Magenta / Yellow / Black... høm høm... :)) ... Du kunne nu godt have skrevet KONTRAST istedet for ... Bare for at være flueknepper nu når det er over midnat .... Men siden du har skrevet det på engelsk, så går jeg ud fra det bare er noget du har fundet på nettet ... ;)

Hehe...
Havde jeg faktisk slet ikke tænkt på.. :O

Fandt det lille billede på en engelsk side...
Og så læste jeg lidt om det..
Og så hoppede jeg tilbage og skrev indlægget.. :p

Men ja ja Grill... Jeg undskylder mange gange.. :roller:

5

mandag, 11. oktober 2004, 16:46

har lige prøvet med det billede fra linket
http://www.shampoopoo.com/pictures/CMYK.printer.test.gif
men i den fave magenta kommer der stadig anden fave med end den røde.
kan se det for den røde fave virker ikke og har fylt den op så jeg skulle helst finde den rene fave for ikke at tømme favepatronen for de andre faver

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.