Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. april 2003, 18:43

Hey
Har tænkt mig at skifte den blæser der sidder på min standart kæler til min XP1800+ (60 mm)

Men er i tvivl om hvilken blæser jeg skal skifte den ud med. jeg vil gerne have noget der ikke larmer alt for meget.

\\ZaWL

BTW: nogen der ved for mange CFM standart blæseren yder ?

2

fredag, 11. april 2003, 09:29

Hvis jeg nu var dig, så køb en af de nederste blæsere http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=…pe=blaeser-80mm altså dem der hedder Sharkoon, de larmer ikke for meget, trækker en go' CFM i gennem, og du kan styre dem i hastighed, meget nyttigt :)

CFM betyder hvvor meget luft blæseren trykker igennem, det er derfor dem på 120mm trykker over 50 CFM igennem, tjek den her http://www.chippen.dk/info-blaesere/blae…r-120-2500.shtm den trækker næsten 100 CFM igennem :D Men larmer af ....

3

fredag, 11. april 2003, 09:39

\\ZaWL

BTW: nogen der ved for mange CFM standart blæseren yder ?

Havde ikke set du havde skrevet det, troede du skrev hvad betyder CFm, er lidt ordblind her for tiden :D

Så skal du ikke bruge det sidste jeg skrev, ups.
Mads skal du med over det det cparty, her idag

4

fredag, 11. april 2003, 11:53

køb ALDRIG hos chippen... køb en papst eller hva med en fanadapter og en 80mm hos studiedata.dk

embedded systems enthusiast

5

fredag, 11. april 2003, 12:24

Hvis jeg nu var dig ville jeg ikke købe hos Chippen.dk .. Som Edgar siger så køb en Papst blæser..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

fredag, 11. april 2003, 15:01

PowerFluid er gode, men køb dem IKKE hos Chippen... Deres "service" sutter røv... :]

8

søndag, 13. april 2003, 11:24

Takker for svarene...

\\ZaWL

9

søndag, 13. april 2003, 13:05

Citeret

Originally posted by EdgarBaba
køb ALDRIG hos chippen... køb en papst eller hva med en fanadapter og en 80mm hos studiedata.dk

Lige mit foreslag.........Papst og en fan.... 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.