Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 8. april 2003, 21:12

Hvad er bedst DUAL eller SINGLE????

2

tirsdag, 8. april 2003, 21:26

er det til AMD kan du lige så godt køre single da dual ikke giver en disse men til intel giver det lidt mere.

3

tirsdag, 8. april 2003, 21:42

k

så køber jeg 512MB single

4

tirsdag, 8. april 2003, 22:10

uhh hvis jeg købte en stang performance 2700 til på 256mb .. ville jeg så kunne køre duel på mit 8rda fra Epox ?

5

tirsdag, 8. april 2003, 22:30

hvilket mærke skal rammene være???

OCZ pc 3500 eller hvad????

Bundkortet er et EPOX 8rda+ nforce2

Kan ikke finde tråden, men der var nogen der snakkede om at pc3500 ikke virker på det mobo jeg har valgt er det rigtigt???

6

tirsdag, 8. april 2003, 22:31

Citeret

Originally posted by PLauGe
uhh hvis jeg købte en stang performance 2700 til på 256mb .. ville jeg så kunne køre duel på mit 8rda fra Epox ?

Ja, det skulle du gerne kunne... :]

7

tirsdag, 8. april 2003, 22:36

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Ja, det skulle du gerne kunne... :]

uhh så tror jeg bare at jeg køber en blok til .. de koster jo næsten ingen penge . og jeg kunne godt bruge lidt ekstra ram ..

hvor meget mon det ville give at køre duel med 2700 ram ? :D

8

tirsdag, 8. april 2003, 22:37

Citeret

Det kan du se på dit bundkort.. Hvis en af ram slotsne sidder for sig selv... så putter du en stang ram i den der sidder for sig selv... og en i en af de andre.. Men det kræver selvfølgelig at man køber 2 ram blokke... lissom man heller ikke kan køre raid, med en harddisk.. ;)

Med mindre at den (/de) der sidder for sig selv har en anden farve.. så er det nemlig til en anden type ram... nogle bunkort kan køre både ddr og sd... ved bare ikke om det er samtidigt.. :P .. tror det ikke..

9

tirsdag, 8. april 2003, 22:39

prøver lige igen hehe

Kan ikke finde tråden, men der var nogen der snakkede om at pc3500 ikke virker på det mobo jeg har valgt er det rigtigt???

10

tirsdag, 8. april 2003, 22:44

Citeret

Originally posted by MontyMuS
prøver lige igen hehe

http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=310272&kat=

Der står her den kan køre Pc 1600 til 3200 ram..
Men jeg mener at have hørt et sted herinde.. at nogle bundkort godt kan køre 3500, selvom de ikke er "beregnet" til det / at der ikke står det kan...

12

tirsdag, 8. april 2003, 22:47

Citeret

Originally posted by -Sandman-

Citeret

Det kan du se på dit bundkort.. Hvis en af ram slotsne sidder for sig selv... så putter du en stang ram i den der sidder for sig selv... og en i en af de andre.. Men det kræver selvfølgelig at man køber 2 ram blokke... lissom man heller ikke kan køre raid, med en harddisk.. ;)

Med mindre at den (/de) der sidder for sig selv har en anden farve.. så er det nemlig til en anden type ram... nogle bunkort kan køre både ddr og sd... ved bare ikke om det er samtidigt.. :P .. tror det ikke..

ved godt alt det der :D det var bare mere om det var muligt med 2700 ram og hvor meget ydelse det giver ..

13

tirsdag, 8. april 2003, 22:48

Citeret

Det burde de gøre.. Hastigheden bliver jo bare sat ned..

14

tirsdag, 8. april 2003, 22:52

Citeret

Citeret

Originally posted by -Sandman-

Citeret

ved godt alt det der :D det var bare mere om det var muligt med 2700 ram og hvor meget ydelse det giver ..

;)

Hvis bundkortet understøtter Pc 2700 ram.. så burde du også kunne køre dual med pc 2700..
Men som Devil_Dk har sagt.. hjælper det kun til Intel systemer.. :P

15

tirsdag, 8. april 2003, 22:53

well lige meget hvad tror jeg at jeg køber en blok.. priserne er jo uhyggeligt lave.. så hvorfor ik bare købe en til mens man er i gang :D

16

tirsdag, 8. april 2003, 22:55

Citeret

well lige meget hvad tror jeg at jeg køber en blok.. priserne er jo uhyggeligt lave.. så hvorfor ik bare købe en til mens man er i gang :D

He he.. God stil :D

17

tirsdag, 8. april 2003, 23:26

bare lige for at få det på det rene

Hvad skal jeg købe...

512Mb Pc3200 performance

eller

512MC pc3200 OCZ

hvad synes i???

18

tirsdag, 8. april 2003, 23:46

Kingston Hyper x 3500 ville jeg købe hvis jeg var dig
MontyMuS 8)

19

tirsdag, 8. april 2003, 23:48

prøver lige at finde en pris på dem så DEVIL :-)

20

tirsdag, 8. april 2003, 23:50

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1494837897

Kingston HyperX 512MB CL2 184pins / 64bit / 4.6ns / 1. Parts 1.292 kr.

Tænk jeg gav over 1700 for min første 512 af dem
næste gav jeg lidt over 1400 for :(

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.