1

lørdag, 28. august 2004, 16:06

1 : Hvilket bundkort er bedst til at overclockke ?
A/ Abit AV8 3rd Eye K8T800Pro

B/ Asus A8V Deluxe K8T800Pro

C/ Andre forslag ?

2 : Hvorfor opdattere man sit bios system ? for hvis man ikke kan finde ud af det fucker man det hele op (har jeg fået afvide)

3 : Hvorfor oc man ram det forstår jeg ikke er det fordi at man få flere mb ?

4 : Hvad med Gfx overclokker det mb ?

2

lørdag, 28. august 2004, 16:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jr-
1 : Hvilket bundkort er bedst til at overclockke ?
A/ Abit AV8 3rd Eye K8T800Pro

har hørt det skule være rigtigt godt at oc med.. også ser det jo også lækkert ud..

Citeret

Hvorfor oc man ram det forstår jeg ikke er det fordi at man få flere mb

for at få mere hastighed på dem så de kan arbejde hurtiger. for du for ikke flere mb ud af det..

:rules:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolex" (28.08.2004, 16:28)

3

lørdag, 28. august 2004, 16:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jr-
2 : Hvorfor opdattere man sit bios system ? for hvis man ikke kan finde ud af det fucker man det hele op (har jeg fået afvide)

3 : Hvorfor oc man ram det forstår jeg ikke er det fordi at man få flere mb ?

4 : Hvad med Gfx overclokker det mb ?

2: Fordi bios er som regel som spil, der kommer bug fixes, og opdateringer der gør at biosen vil acceptere andre og flere typer ram.. og det er bedst at køre den nyeste version af bios, fx. det fleste asus kort kan man opdatere bios på indefra windows, hvilket gør det meget lettere.. men hvis computeren går ned mens man opdatere bios, så er biosen død.. så skal man fx. have en ny bios chip!

3: Man får større Mb/s overførelse på rammene, så er de meget hurtigere til at overføre data, og det kan mærkes rigtig meget i windows og i krævende spil.. det kræver bare også nogle ram som overclocker godt, self.

4: Hvis du overclocker grafikkort, så arbejder det hurtigere, og derved giver mere overall system performance, og det er altid en god ting at køre hurtigere i spil.. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.