Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 27. august 2004, 23:53

For 9 dage siden købte jeg en router, den har jeg brugt i 2 dage nu!

Nu har mine forældre så fundet på at vi skal have "Struer Net" = At jeg skal af med min router igen! (Da der er Router med til denne forbindelse)

Dækker min returret? Altså vil jeg kunne tilbagesende min vare og få pengene igen?

2

lørdag, 28. august 2004, 00:07

det kan du så længe du kan levere den tilbage i samme stand som du fik den.

bare butikken har den inden 14 dage.
efter køb

3

lørdag, 28. august 2004, 00:15

For lige at køre det helt præcist. Så længe du kan dokumentere, at du SENDTE den seneste 14 dage efter den dato der står på din faktura/købsbon, så dækker din 14 retur ret. Pakken behøves ikke være i forretningens hænder inden for 14 dage, der har simpelthen været for mange sager med post danmark, der har fumlet rundt med nogle pakker lidt for længe.

Af samme grund er det en god ide altid at sende det som pakkepost, så du får track & trace nummer, samt data for hvornår pakken er sendt.

4

lørdag, 28. august 2004, 00:19

Også selvom jeg har åbnet den? Der var jo sådan noget "Plastikfolie omkring" som self. ikke er der mere!

5

lørdag, 28. august 2004, 00:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af HyBeR
Også selvom jeg har åbnet den? Der var jo sådan noget "Plastikfolie omkring" som self. ikke er der mere!

kan du godt :-)

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

6

lørdag, 28. august 2004, 05:56

Ved handel på internet eller postorde, har du så som kunde 14 dages fuld returret (som privat person). Dette gælder også selvom du har afprøvet produktet. Da det ikke er muligt at fysisk se produktet fx ved handel via internet, så skal du have muligheden når du modtager varen. Du kan jo nævne for forhandleren at produktet simpelthen ikke levede op til dine forvetninger. Men du kan også bare sige du ikke vil have den, de skal under alle omstændigheder returnere dine penge. Produktet skal selvfølgelig være i en ordenlig stand, samt at evt medfølgelende software skal være uåbnet (hvis der fx følger et spil med)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.