1

fredag, 27. august 2004, 00:04

Hej jeg skal lige høre jer om en lille ting Jeg har oc min pc lidt og køre lige pt 208 FSB og en voltage på 1.800v ville der ske noget ved at jeg sat den lidt op uden at skul vær bang for at fut noget af i min pc lige nu er min Temp 45c uden min pc laver noget men skal den lave lidt så kommer den da op på 54c

Jeg ville godt set min voltage lidt op efter som min pc ikke alt tid køre helt som den skal måske det ville hjælp lidt at set voltage op ;)

2

fredag, 27. august 2004, 07:33

Du kan ALDRIG være sikker på at der ikke sker skader på dit hardware når du overclocker.
Prøv og hæv fsb 2 trin af gangen,varmen på din cpu burde dog ikke komme over 65 grader ved full load.
Og max Vcore er ca 2,0 efter min mening med luft køling. ;)

http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=1148

3

fredag, 27. august 2004, 15:26

Citeret

Du kan ALDRIG være sikker på at der ikke sker skader på dit hardware når du overclocker

Nej nej det er jeg sku godt klar over :D men det var nu mere hvor maget den der Vcore den hade at sig for vis jeg kun ske at fut hele min pc af bar ved at hæv den de 2 trin som du nu siger så ville jeg jo ikke gør det men sådan som det ser ud nu så ser min pc ikke varmer ud og jeg har ind da hævt den til 1.824v den liger på 45c men det er så ikke full load :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.